8 milyon TL`lik tesis yatırımıyla ulusal marka olma yolunda!

8 milyon TL`lik yeni tesis yatırımıyla birlikte kapasitesini yüzde 30 büyüten Başyazıcı Et Ürünleri, gıda tesislerine yaptığı yatırımın ardından doğduğu Kayseri`den tüm ülkeye açılma kararı aldı.

21.09.2016 Cuma 15:44

Güncelleme : 22.09.2016 Cuma 11:14

Pastırma, sucuk, kavurma,  salam, füme dil, jambon, sosis ve yeni geliştirilecek ürünlerden oluşan geniş ürün gamıyla Kayseri şehrinin köklü markası Başyazıcı, bundan böyle başta İstanbul olmak üzere tüm Türkiye'de büyüyecek.

Başyazıcı Grubu’nun amiral markası Başyazıcı Et Ürünleri, gıda tesislerine yaptığı yatırımın ardından doğduğu Kayseri'den tüm ülkeye açılma kararı aldı.

Türkiye’nin ulusal markası olma hedefiyle yola çıkan, Kayseri’nin en iyi markalarından olan Başyazıcı Et Ürünleri; Başyazıcı Grubu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mahmut Başyazıcıoğlu önderliğinde yenilenen güçlü kadrosu, son teknoloji ve İslami usullere uygun üretim yapılan modern tesisleriyle, 2016 yılı sonu itibariyle büyümesini başta İstanbul’da olmak üzere bütün Anadolu’da ve tüm satış kanallarında yer almayı planlamıştır.

Tüketicinin ihtiyacına göre yeni ve özel ürünleri de portföyüne ekleyecek olan Başyazıcı Et Ürünleri, ülke çapında büyüme kararı ve Türkiye’nin markası olma ideali ile ilgili bilgi verdi. Başyazıcı Grubu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mahmut Başyazıcıoğlu, hedeflerini doğdukları şehir olan Kayseri dışına taşımak ve ulusal bir marka oluşturmak üzere planladıklarını söyledi.

Başyazıcıoğlu; "Önce üretim tesisimizi yeniledik, inşaat çalışmaları tamamlandı. 8 milyon TL'lik yeni tesis yatırımıyla birlikte kapasitemizi yüzde 30  büyütmüş olduk. Bu gelişmelerin gücüyle tüketiciye geleneksel lezzetlerimizi, geniş ürün yelpazemizi sunacağız ve kaliteli ürünlerimize tüketicinin her yerde rahatça ulaşabilmesini sağlayacağız.

Şu an 19 şehirde 22 bayi ile tüketicilerimize hizmet vermekteyiz. Bir yıl içinde 38 şehirde toplam 55 adet bayi ile hizmet vermeyi hedefliyoruz. Tüm zincir marketlerde yer almak, Türkiye’nin tercih ettiği catering ve fast food markalarında ürünlerimizin tüketiliyor olmasını istiyoruz. Müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarına yüksek önem göstererek, bir Anadolu markası olduğumuzu unutmadan Anadolu’ya yaptığımız yatırımlara devam ediyoruz ve müşteri memnuniyetine duyduğumuz titizlik misyonuyla çalışıyoruz" diye konuştu.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak