ABD`de mağaza satışları düştü online satışlar arttı

ABD`de Şükran Günü ve Kara Cuma`da mağazaların satışları düştü, online satışlar ise arttı.

28.11.2016 Cuma 07:29

Güncelleme : 28.11.2016 Cuma 10:03

ABD'de tatil sezonunun başlangıcı olarak kabul edilen ve büyük indirimlerin yapıldığı Şükran Günü ve Kara Cuma günlerinde mağazaların satışları geçen yıla göre geriledi.

Internet üzerinden yapılan satışlar ise gerek Şükran Günü'nde gerekse Kara Cuma'da çift haneli rakamlarla arttı. Kara Cuma günü internet üzerinden satışlar ilk kez 3 milyar dolar sınırını aştı. 

RetailNext verilerine göre mağazalarda satışlar Şükran Günü ve Kara Cuma'da toplam yüzde 5,0 geriledi. ShopperTrak'a göre ise her iki günde de satışlar yüzde 1 düşüş gösterdi. 

Online satışlar ise Şükran Günü ve Kara Cuma'da yüzde 18 artarak 5,27 milyar dolar oldu. Sadece Kara Cuma'da online satışlar yüzde 21,6 artışla 3,34 milyar dolar olarak gerçekleşti.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak