Güncelleme : 31.05.2016 Cuma 17:25
Allianz Türkiye, kurum içi iletişim projesi Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı ile, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği tarafından bu yıl 15'incisi düzenlenen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri töreninden ödüle layık görüldü. Sosyal Medya İletişim Elçileri Programı ile çalışanlarının sosyal medya iletişimi alanında eğitim almaları sağlanıyor. Altın Pusula Ödülü'nü Allianz adına İç İletişim Müdürü Özlem Özer ile Akademi ve İnsan Kaynakları İş
Ortaklığı Grup Başkanı Gamze Doğan aldı.
Allianz Türkiye İç İletişim Müdürü Özlem Özer ödül hakkında şunları söyledi: "Allianz Türkiye olarak dijital medyayı oldukça aktif kullanan genç bir nüfusa sahibiz. Sosyal Medya İletişim Elçileri projesi ile çalışanlarımızın yetkinliklerini daha da güçlendirerek, bu potansiyeli Allianz Türkiye'nin sosyal medyadaki iletişimini desteklemek için kullandık. Uzmanlaşmak istedikleri alanda sertifika almaya hak kazanan çalışanlarımızın kuruma olan bağlılığı artarken, edindikleri bilgileri ise şirket içerisinde icra kurulu dahil, diğer çalışanlar ile paylaşma fırsatı bularak organik bir büyüme sağladılar."
58 SAATLİK SOSYAL MEDYA EĞİTİMİ
Kontra Eğitim ve Danışmanlık ile Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi işbirliğiyle hazırlanan proje kapsamında, sosyal medyayı aktif kullanan Allianz çalışanlarına profesyonel sosyal medya yönetimi eğitimi veriliyor. Bu alanda profesyonelleşen Allianz çalışanları Sosyal Medya İletişim Elçileri olarak sosyal medyada Allianz markasının etkileşimine katkıda bulunuyorlar.
Program kapsamında başvuranlar arasından belirlenen çalışanlara dijital pazarlama, sosyal medya mecraları, itibar yönetimi gibi konuların işlendiği 42 saatlik yoğun bir sosyal medya eğitimi ve 16 saatlik "eğitimcinin eğitimi" veriliyor. Programın sonunda Kadir Has Üniversitesi'nin "Sosyal Medya Uzmanlığı" sertifikası alan iletişim elçileri,sosyal medya alanındaki donanımlarını Allianz Türkiye Akademi'de verdikleri düzenli eğitimlerle şirket içinde yaygınlaştırıyor.