Güncelleme : 02.04.2015 Cuma 16:00
Her ay düzenli olarak yayınlanan verilere göre ciro endeksi Şubat 2015 döneminde bir önceki yılın aynı ayı ile karşılaştırıldığında yüzde 12,3 lük bir artışla 155 puana ulaştı. Şubat ayında en yüksek ciro artışı diğer ve teknoloji kategorilerinde gerçekleşti...
Geçtiğimiz yılın Şubat ayı ile karşılaştırıldığında AVM Endeksi tüm kategorilerde artış gösterdi. Endeksin en yüksek artışı gösterdiğ kategori ise yüzde 26'lık artışla teknoloji kategorisi oldu.
Şubat 2015 dönemini geçtiğimiz yılın aynı ayı ile karşılaştırdığımızda AVM’lerdeki diğer alanların ciroları yüzde 22, genel alan ciroları yüzde 12, giyim kategorisi ciroları yüzde 9, yiyecek kategori ciroları yüzde 8, ayakkabı-çanta ve hipermarket ciroları ise yüzde 1'lik artış gösterdi.