BTK`dan iki şirkete uyarı

Turkcell ile Digital Platform Teknoloji Hizmetleri AŞ`nin, çağrı merkezi hizmet kalitesi hedef değerlerini yerine getirmedikleri gerekçesiyle uyarılmasına karar verildi.

09.07.2015 Cuma 16:32

Güncelleme : 09.07.2015 Cuma 16:32

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ ile Digital Platform Teknoloji Hizmetleri AŞ'nin, çağrı merkezi hizmet kalitesi hedef değerlerini yerine getirmedikleri gerekçesiyle uyarılmasına karar verdi.

BTK'nın internet sitesinde yer alan Kurul kararına göre, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ ile Digital Platform Teknoloji Hizmetleri AŞ'nin Kuruma yaptığı 2014 yılı dördüncü dönem hizmet kalitesi bildiriminde, "müşteri hizmetleri için cevap verme süresi" başlıklı performans kriterinin yüzde 80'lik hedef değerlerini, Turkcell'in yüzde 72, Digital Platform Teknoloji Hizmetleri AŞ'nin de yüzde 77,69 değeriyle sağlayamadığı tespit edildi.

Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ ile Digital Platform Teknoloji Hizmetleri AŞ'nin söz konusu değeri sağlayamaması nedeniyle yazılı uyarılması kararlaştırıldı.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de çekirdek PCE belli oldu

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

`En büyük önceliğimiz fiyat istikrarı`

Microsoft`un gelir ve karı beklentileri aştı

`BoJ üç kez daha faiz artırabilir`

`ABD ekonomisi güçlü`

Japonya Merkez Bankası faizi değiştirmedi

Çin`in altın tüketimi arttı

Merkez Bankası`ndan zorunlu karşılık adımı

Avrupa`da emlak piyasası kötüleşti

Net UYP açığı belli oldu

`Petrolün enflasyon için yarattığı risk sınırlı`

BNP Paribas`ın ilk çeyrek karı düştü

Toyota`nın satışları ilk kez 10 milyonu aştı

Almanya`da ihracatçıların hissiyatı geriledi

UBS`ten paladyum tahmini

IBM`den 6,4 milyar dolarlık satın alma