Citigroup, Türk tüketim sektörünün önünde daha olumlu bir maliyet ortamının olduğunu bildirdi.Citigroup, Türkiye'nin tüketici odaklı şirketlerine yönelik yayınladığı 2015 ilk yarı görünümü raporunda, şirketleri daha olumlu bir maliyet ortamının beklediğini savundu.
2014 3. çeyrek sonuçlarını ve BIST'ta yaşanan toparlanmayı dikkate alan Citigroup, takip ettiği Türk tüketim sektörü şirketleri için tahminlerini ve fiyat hedeflerini revize etti.
Migros ve
Bizim Toptan için tavsiyelerini 'al'dan 'nötr'e indiren Citigroup, United Biscuits'in Yıldız Holding tarafndan satın alınmasının sinerji yaratacağı beklentisi ile Ülker Bisküvi için tavsiyesini 'nötr'den 'al'a çıkardı.