CLK Boğaziçi Elektrik çalışan sayısını yüzde 20 artırdı

15 Temmuz`da gerçekleşen başarısız darbe girişimi şirketlerin gelecek planlarını etkilemedi.

03.08.2016 Cuma 11:03

Güncelleme : 03.08.2016 Cuma 12:49

4.2 milyon abonesiyle Türkiye'nin önde gelen elektrik perakende şirketi olarak hizmet veren CLK Boğaziçi Elektrik, saha operasyonları ve müşteri hizmet merkezleri için geçen haftadan bu yana 73 kişilik yeni istihdam sağladı.
 
Bu şirketin toplam çalışan sayısının yüzde 20 artması anlamına geliyor. Türkiye'de faaliyet gösteren bazı şirketler 15 Temmuz'da gerçekleşen başarısız darbe girişimin ardından yatırım planlarını 'inadına' artırma yoluna gidiyorlar.
 
4.2 milyon abonesiyle Türkiye'nin önde gelen elektrik perakende şirketi olarak hizmet veren CLK Boğaziçi Elektrik, saha operasyonları ve müşteri hizmet merkezleri için geçen haftadan bu yana 73 kişilik yeni istihdam sağladığını açıkladı. Bu şirketin toplam çalışan sayısının yaklaşık yüzde 20 artması anlamına geliyor.

Gelecek dönemde Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından belirlenen serbest tüketici limitlerinin sıfırlanmasıyla tüm vatandaşların kendi elektrik şirketini seçebileceğini, bu sayede piyasanın liberalleşme sürecinin alanını genişleteceğini öngördüklerini belirten CLK Boğaziçi Elektrik Bireysel Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Direktörü Hakan Uzun, bu nedenle daha iş gücünü artırma kararı aldıklarını belirtti.
 
'BERABERLİK ORTAMI GÜVEN VERİYOR'
 
15 Temmuz akşamı Türkiye'de yaşanan başarısız darbe girişiminin ardından meydana gelen birlik ve beraberlik ortamının geleceğe yönelik olumlu sinyaller verdiğini kaydeden Hakan Uzun, "Daha önceden planladığımız doğrultuda saha satış gücümüzü artırmak için işe alımlar yapmaya karar vermiştik. 15 Temmuz sonrasında bu kararımızın arkasında durduk.
 
CLK Boğaziçi Elektrik şirketi olarak bizim planlarımızda bir değişiklik olmayacak. Türkiye'nin geleceğine inandığımız için bu yatırımlarımıza aralıksız devam edeceğiz" ifadelerini kullandı. Şirket, yeni istihdam edeceği 73 kişi ile sayısı 220'ye varan Müşteri İşlem Merkezleri'nde müşteri ile bire bir temas kurarak memnuniyeti artırmaya yönelik faaliyetlerde bulunmayı planlıyor.
"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak