Coca-Cola`nın süt reklamlarına tepki!

28.11.2014 Cuma 13:11

Güncelleme : 28.11.2014 Cuma 13:11

Coca-Cola süt işine giriyor. Ancak ürün henüz piyasada satışa sunulmadan reklamlarıyla tartışma yarattı.





UZMANPARA


Dünya içecek devi Coca-Cola, Türk CEO Muhtar Kent’in yönetimindeki 'Fairlife' markasıyla süt işine giriyor. Ancak ürün daha raflarda yerini almadan, reklamıyla tartışma başlattı.



Twitter'da reklama sloganların sözde sağlık ve beslenmeye odaklanmak amacıyla cinsiyetçi duygular geliştiren mesajlar içerdiğine yönelik tepki yağarken, reklam 'Süt içmek için kadın görüntüsüne mi ihtiyacımız var' gibi yorumlara neden oldu.


Şirket, normal süte göre yüzde 50 daha fazla protein ve kalsiyum içeren yeni bir ürün piyasaya sunacak. Fairlife normal süte göre iki kat daha pahalı fiyata satılacak. Yapılan ilk testlerde Fairlife'ın tadının normal günlük sütlerden daha güzel olduğu ileri sürülüyor.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak