Disney Collection satışlarına başladı

Disney Collection ürünlerinin dünyadaki ilk teknoloji perakende satışlarına Türkiye’de 31 ildeki 71 TeknoSA mağazasında başlandı.

24.08.2016 Cuma 08:16

Güncelleme : 24.08.2016 Cuma 09:28

Teknoloji perakendeciliği markası TeknoSA, The Walt Disney Company ile işbirliği neticesinde Disney Collection ürünlerinin satışına Türkiye genelindeki 31 ildeki 71 TeknoSA mağazasında dün başladı. Disney Collection ürünlerinin ilk satışını da TeknoSA Genel Müdürü Bülent Gürcan gerçekleştirdi. Gürcan, İstanbul İstinyePark mağazalarının kasasına geçerek ilk müşterileri karşıladı.

Ailenin her yaştan üyesinin TeknoSA mağazalarında istediği tüm teknoloji ve eğlence ürünlerini bulması hedefiyle hayata geçirilen proje için söz konusu 71 mağazada 100-150 metrekarelik Disney Collection'a özel satış alanları oluşturuldu. Yenişafak'tan Erol Yılmaz'ın haberine göre bu satış alanları için 10 milyon liralık yatırım yapılırken, özel eğitimli 150 kişi de istihdam edildi.

FİYAT KARARI TEKNOSA'DA

Müşteri alt yaş sınırını ikiye kadar indiren Disney Collection ürünlerinden ilk yılda 100 milyon lira ciro beklediklerini dile getiren Gürcan, bu ürünleri ABD'den doğrudan satın alarak kendi belirledikleri ulaşılabilir fiyatlarla tüketiciye sunduklarını söyledi.

MAĞAZA İÇİNDE MAĞAZA

Dünya teknoloji perakendeciliğinde bir ilke imza attıklarını da vurgulayan Gürcan, “TeknoSA olarak hedefimiz, teknoloji ve eğlence ürünlerinde herkes için 'tek adres' olmak. The Walt Disney Company ile yaptığımız işbirliği ile tüm ailelere özel bir deneyim yaşatacağız” dedi. Gürcan ayrıca, Disney Collection ürünlerinin TeknoSA'lara girmesi ile mağazacılıkta Shop in shop, (mağaza içinde mağaza) konseptine geçtiklerini de belirtti.

DISNEY YENİ İŞLERE AÇIK

The Walt Disney Company Türkiye, İsrail, Yunanistan, Malta ve Kıbrıs Ülke Müdürü Giovanni Mastrangelo ise, Türkiye pazarına inandıklarını ve yeni fırsatları değerlendireceklerini söyledi. Mastrangelo, başta gıda olmak üzere perakendeciliğin diğer alanlarından iyi bir teklif gelmesi halinde işbirliğine açık olduklarını sözlerine ekledi.

'15 TEMMUZ' İŞ AKIŞINI VURMADI

15 Temmuz darbe girişiminin şirket olarak hiçbir planlarını değiştirmediğini söyleyen TeknoSA Genel Müdürü Gürcan, 15 Temmuz sonrası yeni siparişler verdiklerini ifade etti. 'Teknosa.com'daki büyümelerinin bu yılın ilk 6 ayında %50'den fazla olduğunu belirten Gürcan, 'Click & Collect'in TeknoSA e-ticaretinde payının %25'e ulaştığını kaydetti. Gürcan ayrıca, beyaz eşyada da Eylül-Ekim itibariyle 'Shop in shop'a geçeceklerini anlattı.

TAKSİT SINIRINDA GEVŞEME OLMALI

TeknoSA Genel Müdürü Gürcan, Teknosa'nın bu yılın ilk 6 ayında %15,5 büyüyen Türkiye teknoloji perakendeciliği pazarının üzerinde büyüme yakaladığı bilgisini verdi. Yeniden gündeme gelen taksit sınırlandırılmasının kaldırılmasına destek verdiklerini de dile getiren Gürcan, “Bizim için 9 taksit yeterli olur” dedi. Öte yandan verimliliği artırmak için mağaza metrekarelerinde küçültmelerin süreceğini ifade eden Gürcan, TeknoSA'nın satışına dair çıkan iddiaların ise gerçeği yansıtmadığını söyledi.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak