Facebook`ta `etiket` dönemi

Kullanıcıların kendileri hakkında etiketler oluşturmasına izin vermeye hazırlanan Facebook, bu sayede benzer ilgi alanına sahip veya aynı sektörde çalışan kişilerin birbirleriyle bağlantı kurmasını hedefliyor.

29.07.2015 Cuma 15:26

Güncelleme : 29.07.2015 Cuma 15:55

Son dönemde platforma bir dizi yenilik getiren Facebook, online iş bulma platformu LinkedIn benzeri bir özellik üzerinde çalışıyor. 1.4 milyar aktif kullanıcısı bulunan sosyal medya devi, henüz test aşamasında olan özelliği sayesinde kişilerin kendi profillerine ilgi alanları ve mesleki yeteneklerini eklemelerine izin verecek.

EMOJİ'LER DE ETİKET OLUYOR

Theverge.com'un şirkete yakın kaynaklara dayandırdığı iddiasına göre, bu etiketler sayesinde kullanıcılar emojiler dahil istedikleri karakterleri kullanılarak kendilerini tanımladığını düşündükleri etiketleri profil bilgilerine ekleyebilecek ve bu sayede birbirini tanımayan milyonlarca kullanıcı etkileşime geçebilecek. Buna ilaveten diğer kullanıcıların başkası adına oluşturdukları etiketler de onay verilmesi durumunda kullanıcıların profilinde yer alacak. Henüz deneme aşamasında olan uygulamanın ne zaman kullanıma gireceği konusunda ise henüz resmi bir açıklama bulunmuyor.

 

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de çekirdek PCE belli oldu

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

`En büyük önceliğimiz fiyat istikrarı`

Microsoft`un gelir ve karı beklentileri aştı

`BoJ üç kez daha faiz artırabilir`

`ABD ekonomisi güçlü`

Japonya Merkez Bankası faizi değiştirmedi

Çin`in altın tüketimi arttı

Merkez Bankası`ndan zorunlu karşılık adımı

Avrupa`da emlak piyasası kötüleşti

Net UYP açığı belli oldu

`Petrolün enflasyon için yarattığı risk sınırlı`

BNP Paribas`ın ilk çeyrek karı düştü

Toyota`nın satışları ilk kez 10 milyonu aştı

Almanya`da ihracatçıların hissiyatı geriledi

UBS`ten paladyum tahmini

IBM`den 6,4 milyar dolarlık satın alma