Hızlı tüketim harcamaları arttı

Hızlı Tüketim harcamaları Nisanda, geçen yılın aynı göre yüzde 8,9 artış gösterdi .

02.06.2015 Cuma 14:12

Güncelleme : 02.06.2015 Cuma 14:58

Hızlı tüketim harcamalarının nisanda, geçen yılın aynı göre yüzde 8,9 arttığı bildirildi.

GfK Türkiye'nin hızlı tüketim harcamaları verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları nisanda geçen yılın aynı göre yüzde 8,9 artış gösterirken, mart ayına göre 4,9 azaldı.

Öte yandan, geçen yıl barkodlu hızlı tüketim harcamalarının yüzde 7,3'ü promosyonlu ürünler üzerinden gerçekleştirildi. Aynı dönemde, barkodlu gıda dışı ürün harcamalarında promosyonlu ürün harcamalarının oranı yüzde 15,5 oldu.

Geçen yıl promosyonlu ürün harcamalarında en yüksek değere sahip ürün kategorileri, ulusal zincir mağazalar ve indirim marketleri için çamaşır deterjanları olurken, internet üzerinden yapılan harcamalarda ilk sırayı bebek bezleri aldı.

 

"
En Çok Okunan Haberler

Merkez Bankası`nın rezervleri açıklandı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak

`Fed bu yıl sadece bir kez faiz indirecek`

Bitcoin ETF`lerinden rekor çıkış oldu

`Doğru yolda olduğumuzdan emin oluyoruz`

ABD Hazinesi gelecek hafta tahvil ihraç edecek

Google yüzlerce çalışanını işten çıkardı

Güney Kore`de enflasyon %3`ün altına indi

Microsoft, Malezya`ya yatırım yapacak

Wall Street`te endeksler karışık seyretti

`Faiz indirimi için daha zaman var`

Fed faiz kararını açıkladı

Doğal gaz tarifesinde değişiklik yapılmadı

TL mevduatta stopaj oranları değişti

Binance`ın kurucusuna 4 ay hapis

ABD`de mortgage faizi artışını sürdürdü