Hızlı tüketim harcamaları azaldı

Hızlı tüketim harcamaları Kasım 2015’te Kasım 2014’e göre %3,7 azaldı, Ekim 2015’e göre ise %2,6 arttı.

05.01.2016 Cuma 11:43

Güncelleme : 05.01.2016 Cuma 11:59

GFK'den yapılan açıklamaya göre, Kasım 2015 verilerine göre en yüksek değerler Gıda (%42) ve Taze Gıda (%34,5) kategorilerine aittir.

İNTERNET ÜZERİNDEN HIZLI TÜKETİM HARCAMALARI

Hızlı tüketim harcamalarında internet üzerinden yapılan harcamalar, toplam harcamalar içerisinde hala düşük bir paya sahip olsa da, Aralık 2014 – Kasım 2015’te bir önceki senenin aynı dönemine göre toplam hızlı tüketim harcamalarında %8’lik bir artış yaşanırken, internet üzerinden yapılan harcamalarda %38’lik bir artış yaşandı.
   
Aralık 2014 - Kasım 2015 aylarında internet üzerinden yapılan harcamalarda ilk beş kategori, bebek bezi, parfüm, çamaşır deterjanı, yemeklik yağ ve bulaşık makinesi deterjanı olurken, yapılan harcamaların içerisinde promosyonlu ürünlerin oranı %32’dir. Toplam hızlı tüketim harcamaları içerisinde bu oran sadece %4’tür.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak