Güncelleme : 05.01.2016 Cuma 11:59
GFK'den yapılan açıklamaya göre, Kasım 2015 verilerine göre en yüksek değerler Gıda (%42) ve Taze Gıda (%34,5) kategorilerine aittir.
İNTERNET ÜZERİNDEN HIZLI TÜKETİM HARCAMALARI
Hızlı tüketim harcamalarında internet üzerinden yapılan harcamalar, toplam harcamalar içerisinde hala düşük bir paya sahip olsa da, Aralık 2014 – Kasım 2015’te bir önceki senenin aynı dönemine göre toplam hızlı tüketim harcamalarında %8’lik bir artış yaşanırken, internet üzerinden yapılan harcamalarda %38’lik bir artış yaşandı.
Aralık 2014 - Kasım 2015 aylarında internet üzerinden yapılan harcamalarda ilk beş kategori, bebek bezi, parfüm, çamaşır deterjanı, yemeklik yağ ve bulaşık makinesi deterjanı olurken, yapılan harcamaların içerisinde promosyonlu ürünlerin oranı %32’dir. Toplam hızlı tüketim harcamaları içerisinde bu oran sadece %4’tür.