Güncelleme : 16.03.2015 Cuma 11:30
Geçen yılsonu gerçekleşen Indesit satın almasının ardından, Whirlpool EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) bölgesinin tepe yöneticileri Avrupa'daki en önemli 300 iş ortağıyla geçtiğimiz hafta Barselona'da bir araya geldi. Whirlpool yönetimi bu büyük buluşmada şirketin vizyon ve stratejilerini açıkladı. Neden Türkiye'yi seçtiklerinden, beklentilerine, yatırım planlarına, rekabete ve bölgedeki hedeflerine ilişkin açıklamalar yapan şirketin 2 ve 3 numaralı isimleri Türkiye'ye güçlü mesajlar gönderdi.
Whirlpool Corporation'ın geçen sene sonlarında Indesit'i satın almasının şirketi Avrupa'nın en büyük beyaz eşya ve küçük ev aletleri üreticisi ve pazarlayıcısı konumuna getirdiğini, global ölçekte en büyük beyaz eşya üreticisi konumunu pekiştirdiğini söyleyen Whirlpool Yürütme Kurulu Üyesi, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Marc Bitzer, Türkiye pazarında hangi markaların kalacağı sorusuna,
"Indesit pazarda kesinlikle kalacak. Bugün Hotpoint ve Indesit markalarımız var Türkiye'de. Whirlpool markasıyla da girmeyi düşünüyoruz ama bu konuda henüz bir karar vermedik. Whirlpool ismi hem söylemesi zor hem de şimdilik Türkiye'ye yabancı bir marka. Diğer yandan, 1991'de Philips'in baskın olduğu Fransa'da Whirlpool'u tanıtırken, herkes bize bu isimle burada yapamazsınız çünkü kimse telaffuz edemez diyordu. Fakat biz yine de yaptık ve bugün Whirlpool Fransa'nın en çok tercih edilen markası" diye yanıt verdi.