ING Bank Türkiye`den 88 milyon TL net kâr

ING Bank Türkiye 2016’nın ilk çeyreğinde 88.2 milyon TL konsolide net kâr açıkladı.

11.05.2016 Cuma 13:24

Güncelleme : 11.05.2016 Cuma 14:06

ING Bank Türkiye, 2016 yılının ilk 3 ay finansal verilerini açıkladı. Konsolide finansal tablolara göre, ING Bank’ın 2016’nın ilk çeyreğindeki net kârı, 88.2 milyon TL oldu.

ING Bank Türkiye, 31 Mart 2016 tarihli konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Sonuçlara göre, 2016 yılının ilk çeyreğinde ING Bank’ın aktif toplamı 52.7 milyar TL, net kârı ise 88.2 milyon TL olarak gerçekleşti. Özkaynaklar hacmi 4.5 milyar TL olarak gerçekleşirken, sermaye yeterlilik oranı ise %16.3 seviyelerine ulaştı.

Toplam kredi müşterisi sayısı ise 1.4 milyonu aşan ING Bank’ın yılın ilk çeyreği itibariyle krediler toplamı 39 milyar TL, toplam mevduatı ise 22.5 milyar TL olarak gerçekleşti. Aktif bireysel müşteri adedi 2.3 milyona ulaşırken, bu müşterilerin %22’si dijital ve %17’si mobil bankacılık kullanıcısı.

ING Bank Türkiye Genel Müdürü Pınar Abay, açıklanan finansal veriler hakkında “2016’ya başarılı bir başlangıç yaptık. İş kollarımızda hedeflerimizi yakaladık. Dijital bankacılık vizyonumuzla yılın ilk 3 ayında inovasyona yatırım yapmayı sürdürdük. Finansal teknoloji şirketlerini odağımıza alarak sektöre yön veren yaklaşımlar geliştirmeye devam ettik. Dijitale dayalı müşteri deneyimine odaklanarak yenilikçi ürünler yarattık. Dönüşüm hikâyemizin uluslararası platformlarda takdir gördüğü, farklı hizmetlerle müşterilerimizin karşısına çıktığımız başarılı bir ilk çeyrek performansı gösterdik” dedi.

Türkiye’nin lider tasarruf bankası olma hedefi ile beş yıl önce müşterilerini Turuncu Hesap ile tanıştıran ING Bank, 2016’nın ilk çeyreğinde Turuncu Hesap Ailesi’nin yeni ürünü e-Turuncu’yu pazara sundu.

Tek tıkla tasarruf yapma imkânı sunan e-Turuncu, 1 yıl boyunca verdiği yüksek ve rekabetçi “hoş geldin” faizi ile yeni nesil bankacılık çözümleri arayan bireysel mevduat müşterilerine hızlı ve zahmetsiz bir bankacılık modeli sunuyor. ING Bank’ın sadece dijital bankacılık kanalları üzerinden çalışan e-Turuncu hesabı, bireysel bankacılıkta yeni nesil finans çözümleri isteyen ve ihtiyaçlarını sadece dijital kanallardan karşılayan yeni nesil bankacılık müşterilerine tek tıkla para biriktirme imkânı veriyor. Sayısı 22 bin 500’ü aşan e-Turuncu müşterilerinin %77’si mobil bankacılığı aktif olarak kullanıyor.

ING Bank yılın ilk çeyreğinde NN Hayat ve Emeklilik iş birliğiyle Türkiye’nin tabana en yaygın ve sektöre getirdiği ilklerle en rekabetçi tasarruf mevduatı ürünü olan Turuncu Hesap’a özel bir sigorta ürünü de geliştirdi. Turuncu Hesap müşterilerine özel Turuncum Güvende Sigortası ile hesap sahiplerinin vefatı durumunda hesaplarındaki aylık ortalama bakiye toplamı kadar teminat tutarı yakınlarına aktarılma uygulaması devreye alındı.

ING Bank 2014-2015 sezonunda 'ParaMara' ile başlattığı Spor Toto Basketbol Ligi Resmi Sponsorluğu’nu 2015-2016 sezonunda ING Bank markasıyla ve “Basketbolun değişmeyen rengi olarak tüm renklere başarılar diliyoruz” sloganıyla devam ettiriyor. Türkiye Basketbol Federasyonu’nun “Efsaneler Yükseliyor” sloganındaki meydan okuyan ve her zaman daha iyisini hedefleyen duruşunu kendisine yakın bulan ve basketbolun ING markasının hızını ve dinamizmini temsil ettiğine inanıyor.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak