İslam Kalkınma Bankası`na yeni marka kimliği

İslam Kalkınma Bankası modern değerlerini, stratejisini ve 57 üyesiyle ilişkilerini daha iyi yansıtmak amacıyla yeni marka kimliğini hayata geçirdi.

19.07.2018 Cuma 13:07

Güncelleme : 20.07.2018 Cuma 08:25

İslam Kalkınma Bankası'ndan (İKB) yapılan açıklamaya göre, dünyanın en büyük çok uluslu ve çok  taraflı kalkınma bankalarından İKB, önemli bir stratejik reform gerçekleştirerek,  yeni marka kimliğini oluşturdu.
 
Eski Suudi Arabistan Hac Bakanı ve İKB Başkanı Bandar Hajjar  liderliğinde tasarlanan ve bankanın geleneksel rolünü yeniden dizayn eden yeni  kimlik, kurumun modern değerlerini, stratejisini ve 57 üyesiyle ilişkilerini daha  iyi yansıtmayı amaçlıyor.
 
Bankanın ortaklıklarını, teknolojiyi, yenilikleri ve küresel katılımı  modernleştirici programı merkezine alan yeni marka kimliği, kurum mirasının temel  değerlerini korurken, moderniteye, bağımsızlığa ve şeffaflığa işaret ediyor.
 
İKB'nin gelecek kimliğini uluslararası topluma sunmak için tasarlanan  kimlik, bankayı küresel çapta daha tanınır hale getirmeyi hedefliyor.
 
Banka,  yeni marka kimliği ve gelecek vizyonuyla uyumlu   "www.isdb.org" web sitesini de yeniden düzenledi.
 
İKB Başkanı Hajjar, bankanın kaynak sağlama, yoksullukla mücadele ve  gurur duyulan mirasıyla 44 yılı aşkın süredir üye ülkelerde güvenin,  güvenilirliğin, gücün ve istikrarın simgesi olduğunu belirtti. Hajjar, şunları  kaydetti:
 
"Geçmişte bir sürü başarılar elde ettiğimiz gibi, geleceğe de  bakmalıyız. Bankanın, günümüz modern dünyasının zorluklarını ele alan dünya  çapında kurumlardan biri olduğuna inanıyorum. İKB'nin misyonunu, bir sonraki  büyüme aşamasına girerken, insanları gerekli malzemelerle donatarak kendi  ekonomik ve sosyal gelişmelerini gerçekleştirmeye teşvik etmek, gerekli altyapıyı  sağlayarak potansiyellerini keşfetmek, kamu ve özel sektörler arasında iş  birlikçi ortaklıklar kurmak, bilim, teknoloji ve inovasyonun öncülüğünü yapmak,  BM Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri'ne çözümler getirmek olarak  açıklayabilirim."
 
İKB Başkan Danışmanı  ve Dış İlişkiler Yöneticisi Hayat Sindi de  yeniden markalaşmanın bankanın tarihinde çok önemli olduğunu vurgulayarak,  kuruluşun geleceğini inşa ederken bankanın vizyonunu markanın kalbine  taşıdıklarını belirtti.
 
  

"
En Çok Okunan Haberler

`Fed bu yıl sadece bir kez faiz indirecek`

`Doğru yolda olduğumuzdan emin oluyoruz`

ABD Hazinesi gelecek hafta tahvil ihraç edecek

Güney Kore`de enflasyon %3`ün altına indi

Wall Street`te endeksler karışık seyretti

`Faiz indirimi için daha zaman var`

Fed faiz kararını açıkladı

İstanbul’un enflasyonu açıklandı

Doğal gaz tarifesinde değişiklik yapılmadı

TL mevduatta stopaj oranları değişti

Binance`ın kurucusuna 4 ay hapis

ABD`de mortgage faizi artışını sürdürdü

Temassız ödemelerde limit yükseliyor

Euro Bölgesi ekonomisi ilk çeyrekte büyüdü

Microsoft, Malezya`ya yatırım yapacak

Altın fiyatlarında ‘Fed’ etkisi

Dolar bugün ne kadar oldu?