Kozmetikte dev satın alma

30.06.2014 Cuma 14:52

Güncelleme : 30.06.2014 Cuma 14:52

L’Oréal Amerika’nın en hızlı büyüyen profesyonel markalarından NYX Cosmetics’i satın alacağını duyurdu

Dünya genelinde büyüme stratejisini istikrarlı bir şekilde sürdüren L’Oréal, bir markayı daha bünyesine katarak bir başka büyüme hamlesi daha yapacak. Amerikalı NYX’i satın alacağını açıklayan L’Or’eal, böylelikle Maybelline New York, Kiehl’s, Essie, Urban Decay ve Clarisonic gibi markalardan sonra L’Oréal’in Amerika’daki stratejik marka satın almalarına bir yenisi daha eklemiş oldu.  NYX Cosmetics, L’Oréal Tüketici Bölümü’nün bir parçası olarak, Los Angeles’taki genel merkezinde ve şu anki yönetim ekibi ile faaliyet göstermeye devam edecek

L’Oréal  Amerika Genel Müdürü Frédéric Rozé NYX’i; sosyal medya, dijital pazarlama ve çok kanallı dağıtımı harmanlayarak çok iyi iş çıkarmış dinamik bir marka olarak tanımladı ve “Hem L’Oréal hem NYX yeniliğe olan tutkuyu ve makyaj pazarının vazgeçilmezliğine ve gücüne olan inancı paylaşıyorlar” dedi.

NYX’in Kurucusu ve Başkanı Toni Ko; “NYX ile son 10 yılda inanılmaz bir büyüme gerçekleştirdik. L’Oréal’in markanın kimlğine ve misyonuna sadık kalacağına inancım tam… Ortak vaadimiz sınıfındaki en iyi ürünleri yaratmak ve NYX tüketicilerine L’Oréal’in üstün pazarlama, dağıtım ve araştırma-geliştirme kaynaklarından yararlanma imkanı sağlamak” dedi.

Genel merkezi Los Angeles’ta bulunan NYX makyaj markası 1999 yılında girişimci Toni Ko tarafından  uygun fiyatlı, kaliteli ve trendlere öncülük edecek bir profesyonel makyaj markası yaratma vizyonu ile kuruldu. Gücünü köklerindeki profesyonel makyaj uzmanlığından alan, odaklı pazarlama stratejisi ve sosyal medya ile desteklenen NYX, kısa zamanda Amerika’nın en hızlı büyüyen renkli kozmetik markalarından biri haline geldi.

2013 yılında, NYX, 72 million $ ciro ve ve +%46’lık bir büyüme açıkladı. Mayıs 2013-Mayıs 2014 arasında ise %57’lik rekor bir büyüme ile satışları 93 milyon $’a ulaştı. NYX’in ürün gamında, günlük kullanıma uygun trend ürün ve renklerin yanısıra özel günler için makyaj  ürünleri ve hali hazırda kült haline  gelmiş The Curve Eyeliner, Butter dudak parlatıcısı gibi starlar da bulunuyor. Marka şu an profesyonel güzellik merkezlerinde, kozmetik mağazalarında, internet üzerinden ve NYX mağazalarında satışa sunuluyor.

"
En Çok Okunan Haberler

Merkez Bankası`nın rezervleri açıklandı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak

`Fed bu yıl sadece bir kez faiz indirecek`

Bitcoin ETF`lerinden rekor çıkış oldu

`Doğru yolda olduğumuzdan emin oluyoruz`

ABD Hazinesi gelecek hafta tahvil ihraç edecek

Google yüzlerce çalışanını işten çıkardı

Güney Kore`de enflasyon %3`ün altına indi

Microsoft, Malezya`ya yatırım yapacak

Wall Street`te endeksler karışık seyretti

`Faiz indirimi için daha zaman var`

Fed faiz kararını açıkladı

Doğal gaz tarifesinde değişiklik yapılmadı

TL mevduatta stopaj oranları değişti

Binance`ın kurucusuna 4 ay hapis

ABD`de mortgage faizi artışını sürdürdü