Marka Konferansı’nda İstanbul konuşuldu

Emaar Türkiye’nin de sponsorları arasında olduğu Marka Konferansı’na İstanbul damgasını vurdu. İki gün sürecek olan konferansta yeni nesil pazarlama trendleri ele alınarak, gelecekten ne gibi yenilikler beklendiği konuşuldu.

19.12.2016 Cuma 10:30

Güncelleme : 19.12.2016 Cuma 11:36

Emaar Türkiye’nin de sponsorları arasında olduğu Marka Konferansı’na İstanbul damgasını vurdu. İki gün sürecek olan konferansta yeni nesil pazarlama trendleri ele alınarak, gelecekten ne gibi yenilikler beklendiği konuşuldu.

Konferansın ilgi gören oturumlarından biri de Saffet Emre Tonguç ve Özge Ulusoy’un anlattığı ‘Günümüz İstanbul Yaşamının Yeni İncelikleri’ oldu. Moderatörlüğünü Emaar Türkiye Pazarlama, Satış & Kiralama Kıdemli Direktörü Arzu Uludağ’ın yaptığı oturumda Saffet Emre Tonguç değişen şehir yaşamının özelliklerini anlatırken, Özge Ulusoy İstanbul’un sokak modasını ve dijital yansımasını anlattı.

Emaar Türkiye Pazarlama, Satış & Kiralama Kıdemli Direktörü Arzu Uludağ; “İstanbul yüzyıllardır birçok kültüre ev sahipliği yapan istisnai bir şehir. Mimarisi, meydanları kendine has, yeni ve eski çarşılarıyla harika bir alışveriş şehri. Dünya moda başkentlerinden farklı olarak kendi kültürümüzden aldığımız inceliklerle Emaar dünyasını şekillendiriyoruz” dedi. 

 

"
En Çok Okunan Haberler

Merkez Bankası`nın rezervleri açıklandı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak

`Fed bu yıl sadece bir kez faiz indirecek`

Bitcoin ETF`lerinden rekor çıkış oldu

`Doğru yolda olduğumuzdan emin oluyoruz`

ABD Hazinesi gelecek hafta tahvil ihraç edecek

Google yüzlerce çalışanını işten çıkardı

Güney Kore`de enflasyon %3`ün altına indi

Microsoft, Malezya`ya yatırım yapacak

Wall Street`te endeksler karışık seyretti

`Faiz indirimi için daha zaman var`

Fed faiz kararını açıkladı

Doğal gaz tarifesinde değişiklik yapılmadı

TL mevduatta stopaj oranları değişti

Binance`ın kurucusuna 4 ay hapis

ABD`de mortgage faizi artışını sürdürdü