Sektörel tanıtım projelerinde bütçe sınırı kaldırıldı

Türk malı algısı ile ülke imajının dünya pazarlarında güçlendirilmesi için ihracatçı birlikler tarafından geliştirilen sektörel tanıtım projelerine, Türkiye Tanıtım Grubu yıllık bütçesinin en fazla yüzde 20`sine karşılık gelen tahsis sınırı kaldırıldı.

07.10.2017 Cuma 11:46

Güncelleme : 09.10.2017 Cuma 09:36

Ekonomi Bakanlığının, Türkiye Tanıtım Grubunun Kuruluş ve Görevleri Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmeliği, Resmi  Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Buna göre, Türkiye Tanıtım Grubu yıllık bütçesinin en fazla yüzde  20'sinin, ihracatçı birlikler tarafından geliştirilen sektörel tanıtım  projelerine tahsis edileceğine ilişkin düzenleme yürürlükten kaldırıldı.

Böylece  ihracatçı birlikler tarafından geliştirilen sektörel tanıtım projeleri, yönetim  kuruluna sunulacak ve danışma kurulunca karara bağlanan yıllık bütçe, faaliyetler  ve icra planı, her yılın kasım ayı içerisinde Ekonomi Bakanı veya bakan  tarafından belirlenen bakanlık personeli başkanlığında gerçekleştirilecek  toplantıda, görüşülerek onaylanacak.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de çekirdek PCE belli oldu

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

`En büyük önceliğimiz fiyat istikrarı`

Microsoft`un gelir ve karı beklentileri aştı

`BoJ üç kez daha faiz artırabilir`

`ABD ekonomisi güçlü`

Japonya Merkez Bankası faizi değiştirmedi

Çin`in altın tüketimi arttı

Merkez Bankası`ndan zorunlu karşılık adımı

Avrupa`da emlak piyasası kötüleşti

Net UYP açığı belli oldu

`Petrolün enflasyon için yarattığı risk sınırlı`

BNP Paribas`ın ilk çeyrek karı düştü

Toyota`nın satışları ilk kez 10 milyonu aştı

Almanya`da ihracatçıların hissiyatı geriledi

UBS`ten paladyum tahmini

IBM`den 6,4 milyar dolarlık satın alma