Siemens, dünyada ikincisini Ankara`da açtı

Siemens Ev Aletleri, Türkiye`de "deneyim" konseptli ilk mağazasını Ankara`da hizmete açtı.

11.05.2018 Cuma 10:23

Güncelleme : 11.05.2018 Cuma 12:12

Siemens Ev Aletleri'nin, Türkiye'deki ilk yeni nesil "deneyim"  mağazası Officium Beytepe'de hizmete açıldı. Beyaz eşya sektörünün başarılı  isimlerinden Güreller'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen açılış törenine Siemens  Satış Başkan Yardımcısı Haluk Çelebioğlu ve Siemens Ev Aletleri (BSH) Türkiye Pazarlama Başkan Yardımcısı Alper Sengül katıldı.
 
Çelebioğlu, açılışta yaptığı konuşmada, deneyim mağazasında  tüketicilerin Siemens markasının ürün özelliklerini, yenilikçi teknolojilerini  daha geniş alanlarda dijital çağın yeniliklerini kullanarak, deneyimleyerek,  zengin ürün çeşitliliği içinde satın alma imkanı bulacağını söyledi.
 
Türkiye'deki ilk deneyim mağazasının Siemens için Türkiye'nin önemini  ortaya koyduğunu vurgulayan Çelebioğlu, "Dünyada Çin'den sonra ikinci deneyim  mağazamızı Türkiye'de açtık. Türkiye genelinde 600 mağazamız var. Teknolojik,  estetik ve tasarım açısından Siemens'i seven bir kitle var Ankara'da. Bu mağazada  yapmak istediğimiz şey, tüketicilerin Siemens'in gelişen ürünlerine daha yakın  olmalarını sağlamak." diye konuştu.
 
"HER ÜRÜN GRUBU İÇİN AYRILMIŞ DENEYİM ALANLARIMIZ VAR"
 
Çelebioğlu, müşterilerin artık mağazalarda ürünlere bakmanın ötesinde  dokunup teknolojilerini deneyimlemek istediğine dikkati çekerek, Beytepe deneyim  mağazasını bu beklentileri karşılamak üzere özel olarak tasarladıklarını dile  getirdi.
 
Tüketicilerin, deneyim mağazasında tüm ürünleri yakından inceleme  şansı bulacağını ifade eden Çelebioğlu, "Deneyim odaklı yeni nesil mağazacılık  modeliyle müşterilerimizin daha geniş alanlarda dijital çağın altyapısını ve  yeniliklerini kullanarak ürün satın alma tecrübesi yaşamalarını hedefliyoruz.”  değerlendirmesinde bulundu.
 
Çelebioğlu, 300 metrekarelik alana sahip mağazada canlı mutfak, kahve  deneyim alanı, küçük ev aletleri ve elektrikli süpürge deneyim alanı, home  connect (bağlı ürünler) deneyim alanı gibi her ürün grubu için ayrılmış deneyim  alanlarının bulunduğunu anlattı.
 
Mağazada, yeni ürünlerle ilgili bilgilere hızla ulaşmayı sağlayan  dijital ekranların da bulunduğunu bildiren Çelebioğlu, "Siemens Ev Aletleri,  önümüzdeki dönemde Türkiye'de yeni deneyim konseptine uygun, kullanıcılarını daha  geniş alanlarda ağırladığı ve onları en yeni teknolojilerle buluşturduğu, içinde  bulunan ürün deneyim alanlarına sahip yeni satış noktalarını farklı lokasyonlarda  da hayata geçirmeyi planlıyor." ifadelerini kullandı.
 
"AKILLI EV ALETLERİ PAZARI BÜYÜYOR"
 
Çelebioğlu, 2022 sonuna kadar dünyada akıllı ev aletleri pazarının 4  katına kadar büyüyeceğinin tahmin edildiğine dikkati çekerek, Türkiye için bu  büyümenin çok daha fazla olmasını beklediklerini söyledi.
  
Siemens olarak, geçen yıl itibarıyla akıllı ev aletlerini tüketicilere  sunmaya başladıklarını anımsatan Çelebioğlu, değişen ihtiyaç ve beklentilere daha  iyi cevap verebilmek için cihaz odaklı olmanın yanında dijital servis ve ürünleri  de akıllı ev aletleriyle entegre şekilde satışa sunduklarını dile getirdi.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak