Şölen’den bayrama özel 6 bin 500 ek istihdam

Şölen, bayram döneminde ürünlerinin tüketicilere ulaşması için tüm hazırlıklarını tamamladı. Şölen CEO’su Elif Çoban "Bayram döneminde, ağırlıklı bölümü üniversite öğrencileri olmak üzere 6 bin 500 kişi sahada bizimle çalışma imkânı buluyor” dedi.

30.06.2016 Cuma 14:20

Güncelleme : 01.07.2016 Cuma 09:38

Şölen, bayram döneminde ürünlerinin tüketicilere ulaşması için tüm hazırlıklarını tamamladı. Bayramların, sektördeki tüm oyuncular gibi Şölen için de hareketli bir dönemi işaret ettiğini belirten Şölen CEO’su Elif Çoban, “Şölen olarak geçen yıl başlattığımız Çok Amaçlı Toplum Merkezleri (ÇATOM) işbirliğini bu yıl da sürdürüyoruz. ÇATOM’da istihdam edilen kadınlarımız bayram geleneğimizin simgesi el emeği ürünleri bizler için üretiyorlar. Öte yandan Türkiye’nin her noktasında bulunabilmek, farklı ve yenilikçi ürünlerimizi tüketicilere ulaştırmak için bayram döneminde, ağırlıklı bölümü üniversite öğrencileri olmak üzere 6 bin 500 kişi sahada bizimle çalışma imkânı buluyor” dedi. 

Türkiye’nin önde gelenşirketlerinden Şölen, Ramazan Bayramı’nda ürünlerini tüketicileriyle buluşturmak için hazırlıklarını tamamladı. Şölen, her yıl olduğu gibi bu yıl da bayram dönemine özel hem ürünlerinin Türkiye’nin her köşesinde erişilebilir olmasını sağlıyor hem de ek istihdam sağlayarak, gençlere bu kısa dönemde iş hayatına ısınma imkanı tanıyor. Çikolata sektöründe bayramların en fazla satış yapılan dönemler olduğunu vurgulayan Elif Çoban, “Yaklaşan bayram dönemi için tüm hazırlıklarımızı tamamladık. Bu yıl da tüketicilerimize yenilikçi ve farklı ürünlerimizi ulaştırmak için ağırlıklı bölümü üniversite öğrencilerden oluşan 6 bin 500 kişilik dönemsel istihdam sağlıyoruz. Ayrıca ÇATOM’a verdiğimiz destekle bir yandan bayram geleneklerini yaşatıyor, diğer yandan da ÇATOM kursiyerlerine gelir imkânı sunuyoruz” dedi.

Şölen ile ilgili verileri paylaşan Elif Çoban, geçtiğimiz yıl dökme çikolata kategorisinde üstün bir performans gösterdiklerini söyledi. Elif Çoban, “Pazar payımızı 5 puan artırarak yüzde 35 pazar payına ulaştık. (Kaynak: Ipsos Hane Tüketim Paneli) Bu artışla birlikte 2008’den bugüne en yüksek pazar payına erişerek liderliğimizi açık ara güçlendirdik. Hediyelik çikolata kategorisinde bu yıl da tonaj ve ciro olarak pazarın çok üzerinde büyüyerek pazar payı kazandık. Pazarın en yüksek cirolu 10 hediyelik çikolata markası arasında 4 markamız yer aldı (Kaynak: Nielsen)” dedi. Şölen’in doğasında yenilikçilik, yaratıcılık ve farklı olanı sunma iddiası olduğunu belirten Çoban, yenilikçi ürünleri arasında Karim Rashid imzasıyla ayrıcalıklı bir yere sahip Milango’ların, son olarak Şölen’in ana sponsorluğunu üstlendiği Mozaik Yolu Projesi’nin Venedik lansmanında öne çıktığını hatırlattı. Şölen’in dünyadaki yenilikleri Türkiye’ye getiren, Türkiye’nin lezzetlerini ise dünyaya tanıtan bir kurum olduğunu belirten Elif Çoban, “Milango, bizim yenilikçi yüzümüzü, çikolatada tasarıma verdiğimiz önemi en iyi ortaya koyan ürünlerimiz arasında. İkramlık çikolatada adeta paradigma değiştiren bir ürün.Bu yıl bayram döneminde yine rekor kırmak istiyoruz. Bunda da en önemli oyuncularımızdan biri Milango olacak. Mozaik Yolu Projesi’nde de Gaziantep’in değerleri çok güzel bir şekilde anlatıldı. Biz de Mezopotamya’nın bereketli topraklarından çıkan Antep fıstığı ile çikolatayı buluşturduğumuz Antep Fıstıklı Milango ürünümüzü projenin Venedik’te gerçekleşen lansmanına katılan konuklara tanıttık” dedi. Çoban, ayrıca geleneksel lokumu endüstriyel üretime taşıdıkları Lokkum,ikramlık ürünler arasında öne çıkan Octavia ve Butik şeker markaları ile her bütçeye uygun, üstün kalitede ürünler sunduklarını söyledi.

Şölen olarak hem geleceğe yürüyen hem de değerlerine sahip çıkan bir kurum kimliği taşıdıklarını belirten Elif Çoban, bayramların unutulmaya yüz tutan geleneği olan mendille geçen yıl başlattıkları projeye bu sene şeker kesesi, tepsi örtüsü gibi ürünleri de eklediklerini söyledi. Elif Çoban, Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde faaliyet gösteren ÇATOM’larla işbirliğine giderek, hem kadın istihdamını desteklemeyi hem de el işi geleneksel bayram ürünlerinin yeniden gündeme gelmesini hedeflediklerini vurguladı. Elif Çoban, “Kadınların sosyal hayata daha fazla katılmalarını sağlamak, kadın istihdamını, kadın girişimciliğini desteklemek üzere kadını güçlendirmek için sürdürülebilir projeler üzerinde çalışan ÇATOM’ların Mardin Şubesi’ndeki kadınlarımız bizim için el emeği göz nuruyla oyalı ürünler hazırladı. Biz de bu ürünleri çikolatalarımızla birlikte dostlarımıza göndererek onlara bu unutulmaya yüz tutan geleneğimizi yeniden hatırlattık. Projemize önümüzdeki yıllarda da daha fazla kadını dahil ederek devam edeceğiz” dedi.

 

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de çekirdek PCE belli oldu

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

`En büyük önceliğimiz fiyat istikrarı`

Microsoft`un gelir ve karı beklentileri aştı

`BoJ üç kez daha faiz artırabilir`

`ABD ekonomisi güçlü`

Japonya Merkez Bankası faizi değiştirmedi

Çin`in altın tüketimi arttı

Merkez Bankası`ndan zorunlu karşılık adımı

Avrupa`da emlak piyasası kötüleşti

Net UYP açığı belli oldu

`Petrolün enflasyon için yarattığı risk sınırlı`

BNP Paribas`ın ilk çeyrek karı düştü

Toyota`nın satışları ilk kez 10 milyonu aştı

Almanya`da ihracatçıların hissiyatı geriledi

UBS`ten paladyum tahmini

IBM`den 6,4 milyar dolarlık satın alma