TeknoSA`dan Bağlantılı Mağaza projesi

TeknoSA, 300`e yakın mağaza, 3 bin çalışan ve müşterilerini, 15 bin ürün ile "bir" noktada buluşturarak Bağlantılı Mağaza projesini hayata geçirdi.

06.11.2015 Cuma 11:35

Güncelleme : 06.11.2015 Cuma 12:53

Teknoloji perakendecisi TeknoSA, 300'e yakın mağaza, 3 bin çalışan ve müşterilerini, 15 bin ürün ile "bir" noktada buluşturarak "Bağlantılı Mağaza" projesini hayata geçirdi.

TeknoSA'dan yapılan açıklamaya göre yeniliklerini bir adım öteye götüren şirket, "Bağlantılı Mağaza" projesiyle 300'e yakın mağaza, 15 binden fazla ürün çeşidi ve 3 bin çalışanını birbirine bağlıyor.

Sektörde bu kapsamda ilk kez geliştirilen sistem, Intel işlemcili 3 bin adet tablet aracılığıyla müşteri bilgilerini, tüm mağazaları ve ürün stoklarını 3 bin mağaza çalışanın parmaklarının ucuna taşıyor.

Sistem çalışanların ürünler hakkındaki donanımını artırıp, stok takibini anlık hale getirirken, müşteriye özel, kesintisiz, daha kolay teknoloji alışverişi ve hizmet deneyimi sunuyor.

Bağlantılı Mağaza" sistemi tüm TeknoSA mağazalarını tek bir mağaza haline dönüştürürken, çalışanlar ve tüm diğer platformlar birbiriyle entegre oluyor.

TeknoSA mağaza çalışanları ellerinde bulunan tabletler aracılığıyla müşterilere ürünü seçme, filtreleme, karşılaştırma ve ürünün tamamlayıcı aksesuarlarındaki fırsatları görebilme, ürünün finansal opsiyonlarıyla tanışabilme imkanı sağlıyor.

Müşteriyi tanıyan sistem sayesinde, müşteriye geçmiş siparişlerine göre öneriler geliştirmek, kendisine özel kampanyalar sunmak kolaylaşıyor.

Tüm mağaza çalışanlarının da biriyle etkileşim içinde olması sayesinde, müşteri nerede olursa olsun, hangi ürünü isterse istesin çalışanlar bilgi sahibi olurken, kasaya gitmeden sipariş oluşturulabildiği için müşterilerin kasada sıra bekleme sorunu da ortadan kalkıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen TeknoSA Genel Müdürü Bülent Gürcan, Intel ortaklığı ile yürütülen proje kapsamında müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflediklerini bildirdi.

Konusunda uzman ve eğitimli çalışanların müşteri memnuniyeti ve kesintisiz müşteri deneyimi oluşturmak için kritik olduğuna vurgu yapan Gürcan, Türkiye'nin 81 ilindeki 300'e yakın mağaza, 3 bin mağaza çalışanı ve 15 bin ürünü bir noktada bağladıklarının altını çizdi.

Uzun zamandır odak noktaları olan her kanaldan kesintisiz hizmet anlayışları çerçevesinde önemli bir adım daha attıklarını aktaran Gürcan, şunları kaydetti:

Mağaza çalışanlarımız ellerindeki tabletler aracılığıyla müşterilerimizin ihtiyaçlarına en uygun ürünü en avantajlı fiyat seçenekleri ile en kısa sürede sunacak. Her çalışanımız artık 300 mağazanın tümüne hakim olabilecek. Birbirleriyle etkileşim kurarak müşterilerin beklentilerine daha iyi cevap verecek. Sistemi daha akıllı daha etkileşimli hale getirmek için önümüzde yeni fazlar da var.

Tüketicileri son teknolojilerle ve kesintisiz hizmet ile buluştururken, teknolojik imkanları da en üst düzeyde kullanmaya devam edeceğiz. Tüm çalışanlarımızı çevrimiçi ve daha donanımlı hale getiren sistemle Turuncu Kart müşterilerimizin geçmiş alışveriş davranışları, marka tercihleri veya puanlarına göre ürün ve kampanya önerebileceğiz."

"
En Çok Okunan Haberler

Temassız ödemelerde limit yükseliyor

Euro Bölgesi ekonomisi ilk çeyrekte büyüdü

Dış ticaret istatistikleri açıklandı

Almanya beklentilerin üzerinde büyüdü

Hizmet Üretici Fiyat Endeksi belli oldu

`Jeopolitik durum enflasyonda risk oluşturuyor`

HSBC CEO`su görevi bırakacak

Musk daha fazla Tesla personelini işten çıkarabilir

Volkswagen`in satışları düştü

`Faiz indiriminden sonra dikkatli olunmalı`

Samsung faaliyet karını 10 kat artırdı

ABD`de haftalık çelik üretimi azaldı

Goldman Sachs`tan ABD istihdamı tahmini

BMW, Çin`deki fabrikasına yatırım yapacak

Aramco, Çinli şirketle ortaklığı değerlendiriyor

Avustralya`dan Bitcoin ETF`ye onay hazırlığı

Batılı bankaların Rusya`ya vergi ödemesi arttı