Teleperformance Türkiye büyümeye devam ediyor

Türkiye’nin lider dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcıları arasında yer alan Teleperformance Türkiye, Balıkesir’de 5,5 milyon TL yatırım yaptığıçağrı merkezini hayata geçirdi. Türk Hava Yolları başta olmak üzere birçok seçkin firmaya hizmet verecek olan merkezin, bini aşkın kişiye istihdam sağlaması hedefleniyor.

12.10.2017 Cuma 10:52

Güncelleme : 12.10.2017 Cuma 14:37

Teleperformance Türkiye’nin Balıkesir’deki yeni çağrı merkezinin açılışı, Türk Hava Yolları yönetiminin katılımı ve Teleperformance Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Daniel Julien, Teleperformance CEMEA Başkanı Yannis Tourcomanis ve Teleperformance Türkiye CEO’suEngin Utkan’ın ev sahipliğinde 6 Ekim 2017 tarihinde gerçekleşti.

TELEPERFORMANCE TÜRKİYE, YATIRIMLARLA BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR

Açılış töreninde konuşma yapan Teleperformance CEMEA Başkanı Yannis Tourcomanis; “74 ülkede faaliyet gösteren dünya lideri bir dış kaynak CRM ve çağrı merkezi şirketi olarak Türkiye’yi stratejik bir pazar olarak görüyoruz. Potansiyeline inandığımız pek çok ülkede olduğu gibi Türkiye’de de hem sektörün gelişimi hem de müşterilerimize en iyiyi sunmak üzere önemli yatırımlar yapıyoruz. Balıkesir çağrı merkezimiz de bu vizyonumuzun bir göstergesi. Bir yandan İstanbul’daki merkezimizi Avrupa’nın sayılı çok dilli yetkinlik merkezlerimizden biri olarak konumlarken bir yandan da potansiyeli yüksek şehirlere yatırım yapmaya devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

Balıkesir çağrı merkezinin sektörde ilklere imza atacağını vurgulayan, Teleperformance Türkiye CEO’suEngin Utkan ise“Balıkesir, dinamik genç nüfusu ve yüksek kalitede eğitim seviyesiyle çağrı merkezi sektörü için önemli birçalışan potansiyeline sahip. Aynı zamanda, İstanbul’a yakın mesafede, kara-hava-deniz yollarından oldukça çeşitli ulaşım alternatiflerine sahip lojistik avantajı olan bir şehir. Bu yerel potansiyeli tüm paydaşlarımızın yararına sunmak ve katma değer yaratmak üzere 5,5 milyon TL yatırımla Balıkesir’de yeni çağrı merkezimizi kurduk. Bu doğrultuda, sektöre liderlik eden bir kurum olarak küresel deneyimimizi Balıkesir’e aktaracağız ve inanıyorum ki burada önemli başarı hikayeleri yaratacağız. Türk Hava Yolları’na 5 merkezden 12 dilde hizmet vererek uluslararası müşteri deneyimini ileriye taşıayacağız. Balıkesir merkezimiz de önümüzdeki dönemde telekom, finans, otomotiv sektörlerinden farklı kurumların müşteri deneyimini zenginleştirecek ilklere imza atmak üzere faaliyet gösterecek” dedi.

Türkiye’de toplam 2.500 çalışanıile hizmet verenTeleperformance’ın Balıkesir’deki yeni tesisindebini aşkın çalışana ulaşmayı hedefleniyor.

Son 4 yılda ortalama %25 ile sektörünün ortalamasının üzerinde büyüyen Teleperformance, 20 yıla aşkın süredir hizmet sunduğu İstanbul genel merkezinin yanı sıra  Uşak ve Trabzon’dan da hizmet sunmaktadır.


"
En Çok Okunan Haberler

Bankacılık sektörünün net karı belli oldu

Rekabet Kurulu`ndan META`ya para cezası

OECD bölgesinde enflasyon yükseldi

Bakanlıktan altın ithalatı kotasıyla ilgili açıklama

`ABD enflasyonu hisseler için önem taşıyor`

Euro Bölgesi`nde yatırımcı güveni toparlanıyor

`Temel göstergelere göre enflasyon yavaşlıyor`

S. Arabistan petrolde fiyat artışına gitti

`Haziranda faiz indirimi ihtimali güçlendi`

Avustralya`da iş ilanları sayısı artış gösterdi

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi