`Türkiye Starbucks’ın ikinci büyük pazarı`

Starbucks/Engskov” Türkiye, Starbucks’ın Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’da bulunan ikinci büyük pazarı oldu” dedi.

17.11.2015 Cuma 10:08

Güncelleme : 17.11.2015 Cuma 10:26

Starbucks Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Başkanı Kris Engskov, Bloomberg Business TV’de katıldığı programda Türkiye pazarına ilişkin önemli değerlendirmeler yaptı.
 
Starbucks’ın Avrupa’da daha fazla yatırım yapmaya sıcak baktığını belirten Engskov, “Türkiye, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’daki ikinci büyük pazarımız. Türkiye’de İstanbul ve Ankara gibi büyük şehirlerde yaklaşık 260 mağazamız bulunuyor. Biz zaman içerisinde bu pazarda fırsatların artacağını düşünüyoruz.” dedi.

ENGSKOV: “TÜRKLER KAHVEYİ ÇOK SEVİYOR”

Türkiye’de nüfusun yaklaşık yarısının 30 yaşın altında olması nedeniyle yeniliklerin oldukça kolay benimsendiğini vurgulayan Engskov şunları söyledi: “Türkiye oldukça heyecan verici bir ülke.
 
İstanbul gerçekten etkileyici bir şehir. Kahve konusunda Londra ve Avrupa’daki birkaç şehir dışında, İstanbul kadar yeniliklere açık bir şehir daha yoktur sanırım… İnsanlar kahveyi çok seviyor. Bir sürü genç girişimci, özellikle İstanbul’da kahveyle ilgili farklı şeyler yapıyorlar.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak