Güncelleme : 31.07.2017 Cuma 10:18
Sosyal medya devi Twitter, profilleri ve tweetleri öne çıkaracağı 99 dolarlık abonelik servisini test ediyor. Yeni servise abone olan kullanıcıların hesaplarından atılan tweetler otomatik olarak bu hesapları takip etmeyen insanların ana sayfasına düşecek ve aramalarda daha çok çıkacak.
Bu abonelik sistemi dijital pazarlamada ya da Twitter reklam kampanyalarında uzman olmayan kişilerin kullanımı düşünülerek tasarlandı. Dolayısıyla bu servis reklam ajanslarıyla çalışan büyük markaları değil küçük işletmeleri ve bireyleri hedefliyor.
Twitter’in gelirleri her yıl düşmeye devam ediyor. Şirketin kar rakamlarını açıkladığı Perşembe günü hisseleri yüzde 14 değer kaybetmişti.
Bu abonelik sisteminin reklam gelirleri konusunda şirkete yardımcı olabileceğini söyleyen uzmanlar bu adımın diğer yandan kullanıcı sayısını artırmada yetersiz olacağı görüşünde.
Hatta bazı uzmanlar bu yeni servisin insanların takip etmek istemedikleri kişileri daha aktif hale getireceğini belirterek bu durumun olumsuz sonuçlar doğurabileceğini ifade ediyor.