Twitter kendi ayağına mı sıkacak?

Gelirleri her yıl düşen Twitter, bu durumu düzeltmek için abonelik sistemini hayata geçirmeyi planlıyor. Yeni hizmetin ücreti ise 99 dolar yani yaklaşık 350 TL.

30.07.2017 Cuma 15:45

Güncelleme : 31.07.2017 Cuma 10:18

Sosyal medya devi Twitter, profilleri ve tweetleri öne çıkaracağı 99 dolarlık abonelik servisini test ediyor. Yeni servise abone olan kullanıcıların hesaplarından atılan tweetler otomatik olarak bu hesapları takip etmeyen insanların ana sayfasına düşecek ve aramalarda daha çok çıkacak.

Bu abonelik sistemi dijital pazarlamada ya da Twitter reklam kampanyalarında uzman olmayan kişilerin kullanımı düşünülerek tasarlandı. Dolayısıyla bu servis reklam ajanslarıyla çalışan büyük markaları değil küçük işletmeleri ve bireyleri hedefliyor.

Twitter’in gelirleri her yıl düşmeye devam ediyor. Şirketin kar rakamlarını açıkladığı Perşembe günü hisseleri yüzde 14 değer kaybetmişti.

Bu abonelik sisteminin reklam gelirleri konusunda şirkete yardımcı olabileceğini söyleyen uzmanlar bu adımın diğer yandan kullanıcı sayısını artırmada yetersiz olacağı görüşünde.

Hatta bazı uzmanlar bu yeni servisin insanların takip etmek istemedikleri kişileri daha aktif hale getireceğini belirterek bu durumun olumsuz sonuçlar doğurabileceğini ifade ediyor.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak