Uludağ İçecek’ten Uludağ Premium’a marka genişletme adımı

Türkiye’nin yerli sermayeli en büyük ve en köklü içecek şirketi Uludağ İçecek’in logosu, ilk kez içecek kategorisi dışında bir üründe yer alıyor. Uludağ Premium marka genişletilmesi ile sunulan maden suyu bazlı Uludağ Premium Cilt Bakım Spreyleri, markanın 100 yılı aşkın tarihine de bir ilk olarak geçiyor. İnovasyon hakkında açıklamalarda bulunan CEO Mete Öz, Uludağ`ın zengin mineralli maden suyunun daha fazla insanın hayatına esenlik katması için inovasyon odaklı çalıştıklarını belirtiyor.

15.06.2017 Cuma 15:54

Güncelleme : 19.06.2017 Cuma 11:23

Uludağ İçecek, Uludağ Premium markasını 2009 yılında maden suyu ile lanse etmiş ve 2015 yılında doğal kaynak suyunu da Uludağ Premium portföyüne eklemişti. Uludağ Premium Cilt Bakım Sprey serisinin lansmanını gerçekleştiren Uludağ İçecek, yüz yılı aşan tarihinde ilk kez içecek dışında bir ürün ile tüketicilerinin karşısına çıkıyor. Lansman, Uludağ Premium markası altında bir marka genişlemesine de işaret ediyor.  Sade ve E Vitaminli yüz spreyleri ile Güneş Koruyuculu spreyden oluşan ürün serisi, 14 Haziran'da Four Seasons Hotel at the Bosphorus'ta düzenlenen basın toplantısı ile tanıtıldı. Uludağ İçecek CEO’su Mete Öz ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Murat Zengin’in katıldığı toplantıda yeni serinin marka elçisi,moda ve güzellik dünyasındaki başarılarıyla tanınan top model Tülin Şahin ve Dermatolog Yasemin Amato da yer aldı.

Uludağ İçecek CEO'su Mete Öz: “Şirketimizin inovasyon odaklı bakış açısını göstermesi açısından önemli bir adım”

Uludağ İçecek olarak "Uludağ" ana markasıyla 7 kategoride, 19 alt marka, 45 farklı ürün ve 128 farklı ambalaj ile iç ve dış pazarda faaliyet gösterdiklerini söyleyen Uludağ İçecek CEO'su Mete Öz, cilt bakım spreylerinin Uludağ İçecek’in inovasyon odaklı bakış açısını göstermesi açısından önemli bir adım olduğunu belirtti. Uludağ'ın zengin mineralli maden suyunun faydalarının anlaşılması ve daha fazla insanın hayatına esenlik katması için çalışmaya devam ettiklerini de ekledi. İşin inovasyon tarafında tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerini doğru okuyanların kazandığı bir dönemden geçildiğini ifade eden Öz, "Uludağ olarak son dönemde inovasyona yaptığımız yatırım miktarı 140 milyon TL. Yenilikçi ürünlerimizle sektörümüzdeöncü bir duruşumuz var. Bugüne kadar çıkardığımız ürünlerden yola devam edemeyen hiç olmadı, tam tersine başarı grafiklerimiz her zaman yükseldi. Arkasında büyük bir Ar-Ge süreci yatan Uludağ Premium Cilt Bakım Sprey serisinde de benzer bir grafiği göreceğimize inanıyoruz.”

Gerçekleştirilen toplantıda konuşan Uludağ İçecek Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Murat Zengin, maden suyunun özellikle kadınlar tarafından cilt bakımı için tek başına ya da farklı içeriklerle harmanlanarak kullanımının tarihin çok eski dönemlerine kadar uzandığını belirtti. Günümüzün cilt bakım ritüellerinde de maden suyunun önemli bir yeri olduğunu, hatta bazı tüketicilerin ürünlerini bu nedenle de aldıklarını ifade eden Zengin, "Binlerce yıllık bu ilhamı zengin mineralli maden suyumuzla, etkili formüllerle ve kullanım kolaylığı ile buluşturarak yeni bir seriye imza attık" dedi. Zengin, seriyi oluşturan üç farklı ürünü geliştirirken günümüz tüketicisinin doğallık, sağlık ve esenlik konusundaki farkındalığı ile akılcı, yalın, pratik ve yaşamını kolaylaştıran ürünlerden yana olan tercihlerini göz önüne aldıklarını da belirtti.

Uludağ Premium Cilt Bakım Sprey serisi; kişisel bakım ve kozmetik marketler, eczaneler, yazlık mekânlardaki geleneksel kanallar ve plajlar, spor salonları, online alışveriş siteleri, benzin istasyonları, otellerin alışveriş noktaları ve duty free’lerde tüketicilerle buluşacak. Ayrıca seri için moda ve güzellik dünyasındaki başarılarıyla tanınan top model Tülin Şahin’in de marka elçisi olarak yer aldığı bir pazarlama kampanyası hayata geçirilecek.

ULUDAĞ PREMİUM CİLT BAKIM SPREY SERİSİNİN MARKA ELÇİSİ TÜLİN ŞAHİN OLDU

Türkiye'nin en köklü yerli içecek şirketi Uludağ İçecek, maden suyu ve doğal kaynak suyu ürünleri ile tanıdığımız Uludağ Premium markasına cilt bakım sprey serisini de ekledi. Maden suyu kullanılarak geliştirilen Uludağ Premium Cilt Bakım Sprey serisinin marka elçiliğini ise moda ve güzellik dünyasındaki başarılarıyla tanınan top model Tülin Şahin üstleniyor. Şahin, önümüzdeki günlerde çekimleri gerçekleştirilecek reklam filmlerinde rol almanın yanı sıra üç farklı formülle tüketicilerin beğenisine sunulan serinin tanıtımı için maden suyunun güzellik ve bakım uygulamalarındaki yerini anlatacak.

Her zaman doğallığıyla tanınan ünlü top model Tülin Şahin, Uludağ Premium Cilt Bakım Sprey serisi işbirliği hakkında şunları söyledi:

"Maden suyu tarih boyunca güzellik ve bakım ürünü olarak kullanılan bir içecek. Gençlik çeşmesi diyen bile var. Ben de çok uzun süredir özellikle yüz bakımımda maden suyundan yararlanıyorum. Bu nedenle bu işbirliği ve ürünler beni çok sevindirdi. Ben ürünleri kullanmaya başladım bile. Sadesi ile hem ferahlıyorum hem yüzümü nemlendiriyorum. E vitaminli olan yüz spreyi antioksidan özelliğe sahip ve yaşlanma etkilerine karşı koyuyor. Güneş koruyuculu olan vücut spreyi ise hem cildi nemlendiriyor hem 30 SPF korumalı hem de çok pratik. Tüm seriyi yanımda taşıyorum ve etkilerinden çok memnunum. Bunları anlatmak için keyifli çalışmalarımız olacak."

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de çekirdek PCE belli oldu

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

`En büyük önceliğimiz fiyat istikrarı`

Microsoft`un gelir ve karı beklentileri aştı

`BoJ üç kez daha faiz artırabilir`

`ABD ekonomisi güçlü`

Japonya Merkez Bankası faizi değiştirmedi

Çin`in altın tüketimi arttı

Merkez Bankası`ndan zorunlu karşılık adımı

Avrupa`da emlak piyasası kötüleşti

Net UYP açığı belli oldu

`Petrolün enflasyon için yarattığı risk sınırlı`

BNP Paribas`ın ilk çeyrek karı düştü

Toyota`nın satışları ilk kez 10 milyonu aştı

Almanya`da ihracatçıların hissiyatı geriledi

UBS`ten paladyum tahmini

IBM`den 6,4 milyar dolarlık satın alma