WPP, directComm`un çoğunluk hisselerini aldı

WPP, Türk pazarlama şirketi directComm Marketing Group`un çoğunluk hisselerini satın aldı.

20.07.2015 Cuma 11:40

Güncelleme : 20.07.2015 Cuma 12:01

İngiliz reklam şirketi WPP PLC, Türk pazarlama şirketi directCommMarketing Group'un çoğunluk hissesisin satın aldığını duyurdu. Ancak yapılan açıklamada satın alma bedeline yer verilmedi.

Foreks'in haberine göre, WPP, directComm Marketing Group'un 2014 yılı cirosunun 6,5 milyon dolar ve varlıklarının 3,2 milyon dolar olduğunu belirtti.

directComm Marketing Group, müşteri ilişkileri yönetimi, dijital pazarlama ve etkinlik pazarlaması alanlarında strateji yönetimi gerçekleştiriyor.

"
En Çok Okunan Haberler

ABD`de tarım dışı istihdam beklentilerin altında

PPK toplantı özeti yayımlandı

KKM hesaplarında düşüş sürüyor

Bakan Şimşek`ten enflasyon açıklaması

Euro Bölgesi`nde işsizlik sabit kaldı

Nisan ayı dış ticaret rakamları açıklandı

Enflasyon rakamları belli oldu

Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi arttı

S&P, Fed`den faiz indirimi beklentisini öteledi

`Hedge fonlar daha savunmacı hale geliyor`

`ECB muhtemelen üç kez faiz düşürecek`

Ford Motor`un ABD`de satışları azaldı

Societe Generale net karını açıkladı

`Faiz patikasına taahhütte bulunmuyoruz`

Coinbase Global net gelirlerini artırdı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak