Yılbaşı alışveriş sezonu girişimcileri e-ticarete davet ediyor

Avrupa’nın lider e-ticaret firması Dreamcommerce’un Türkiye’deki platformu Zencommerce; girişimcilere ve firmalara anlamlı bir yılbaşı hediyesi sunuyor.

26.12.2016 Cuma 14:32

Güncelleme : 27.12.2016 Cuma 12:52

Avrupa’nın lider e-ticaret firması Dreamcommerce’un Türkiye’deki platformu Zencommerce; girişimcilere ve firmalara anlamlı bir yılbaşı hediyesi sunuyor.

İnternetin yaygınlaşması ve mobil ticaretin güçlenmesiyle giderek dijitale kaymaya başlayan e-ticaret, dünyada olduğu gibi Türkiye’de de yılbaşı döneminde en yoğun günlerini geçirecek. Milyonlarca müşterinin mobil cihazlarından sanal mağazalara akın edeceği günlerde Zencommerce.com; girişimci adaylarına e-ticarete dâhil olmaları için son dakikaya kadar sürpriz fırsatlar sunacak.

E-TİCARET GELENEKSEL ALIŞVERİŞİN YERİNİ ALIYOR

E-ticaretin yılbaşı dönemini canlandırdığına en iyi örnek ABD’de Şükran Günü’nü takip eden Kara Cuma ve Siber Pazartesi. Amerikalılar 2016’da Kara Cuma siparişlerinin yüzde 48’ini mobil cihazlardan yaparken, aynı alışkanlığı Siber Pazartesi’de de gösterdi.

Küresel alanda hızla değişim gösteren alışveriş dinamiklerini değerlendiren Zencommerce Türkiye Ülke Müdürü Emre Gülas “ABD’de Kasım-Aralık perakende e-ticaret satışları 56,4 milyar dolara ulaşırken, mobil e-ticaretin bu rakamdaki payı 12,6 milyar dolar oldu. Siber Pazartesi’nin 2016’da getirdiği gelir ise geçtiğimiz yıla oranla yüzde 12,1 artarak 3,45 milyar dolara yükseldi. Türkiye’de ise son birkaç yıldır etkisini hissettiren Kara Cuma, yılbaşı dönemlerinde tüketicileri daha fazla alışverişe teşvik ediyor’’ ifadesini kullandı.

TÜRKİYE’DEKİ İNTERNET KULLANICILARI HEP SON DAKİKAYA KALIYOR

Türkiye'deki internet kullanıcılarının yüzde 91'i incelediği ürüne ulaşmak için yerel firmaları tercih ederken, aramaların yüzde 31'i spesifik bir ürünü bulmak için gerçekleşiyor. Ürün incelemelerinin yüzde 53'ü akıllı telefon ile yapılırken, kullanıcılarının yüzde 44'ü ilk fiyat bilgisine bakıyor.

Tüketici özelliklerinin girişimci ve firmalar tarafından mutlaka değerlendirilmesi gerektiğini belirten Gülas: “Ülkemizde yılbaşı satışlarını arttıran bir diğer önemli husus Türk insanının son dakikada alışveriş yapmayı sevmesi. Tablo böyle olunca yılbaşında e-ticaret satışlarında büyük bir artış görülüyor. Yılbaşının çevrimiçi alışverişe olan etkisini değerlendirdiğimizde markaların e-ticarete başvurmaları kaçınılmaz bir hamle olacaktır. Platformumuz aracılığıyla kullanıcılarımız; ürünlerini satacağı sanal mağaza kurulumunu anında gerçekleştiriyor ve yılın en çok satış yapılan günlerini değerlendirme şansı buluyor” yorumunda bulundu.

E-TİCARETE ATILMAK YILBAŞINDA DAHA AVANTAJLI

Girişimci ve firmalara yılbaşı döneminde e-ticarete atılmaları için özel avantajlar sunan Zencommerce.com; sadece 1 dakikada aktif hale gelen yazılım paketlerini, 26 – 31 Aralık tarihlerinde yüzde 80’e varan indirimlerle sunacak. Gülas, “Girişimci ve firmalar sunduğumuz avantajlardan sadece yılbaşı sezonunda yararlanmakla kalmayacak, aynı zamanda yeni yıla satışa başlamış bir mağaza ile girecekler” ifadesini kullandı.

"
En Çok Okunan Haberler

Merkez Bankası`nın rezervleri açıklandı

OECD, Türkiye için büyüme tahminini yükseltti

Deutsche Bank personel maaşlarına zam yapacak

`Fed bu yıl sadece bir kez faiz indirecek`

Bitcoin ETF`lerinden rekor çıkış oldu

`Doğru yolda olduğumuzdan emin oluyoruz`

ABD Hazinesi gelecek hafta tahvil ihraç edecek

Google yüzlerce çalışanını işten çıkardı

Güney Kore`de enflasyon %3`ün altına indi

Microsoft, Malezya`ya yatırım yapacak

Wall Street`te endeksler karışık seyretti

`Faiz indirimi için daha zaman var`

Fed faiz kararını açıkladı

Doğal gaz tarifesinde değişiklik yapılmadı

TL mevduatta stopaj oranları değişti

Binance`ın kurucusuna 4 ay hapis

ABD`de mortgage faizi artışını sürdürdü