Hızlı tüketim harcamaları arttı

GfK`nın verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları şubatta, geçen yılın aynı göre yüzde 8,3 arttı.

10.04.2015 Cuma 12:14

Güncelleme : 10.04.2015 Cuma 12:25

GfK'nın verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları şubatta, geçen yılın aynı göre yüzde 8,3 arttı.



GfK Türkiye'nin hızlı tüketim harcamaları verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları şubatta, geçen yılın aynı göre yüzde 8,3 artarken, ocak ayına göre 6,5 azaldı.



Mart 2014 ile Şubat 2015 aralığında ciro bazında en yüksek pazar payına sahip ilk 3 satış kanalı sırasıyla, "bakkal ve mahalle marketleri", "indirim marketleri" ve "lokal zincirler ve tek süpermarketler" oldu.



Hanelerin, ciro bazında en yüksek paya sahip satış kanalı olan bakkal ve mahalle marketlerinde en çok harcama yapılan ilk 3 kategorinin, sırasıyla tütün mamulleri, ekmek ve sebze olduğu tespit edildi.

 

"
En Çok Okunan Haberler

Borsada yatırımcı sayısı yüzde 72 arttı

`ECB fiyat artışına müsamaha göstermemeli`

En yüksek reel getiri BIST 100 endeksinde

`Fed faiz indirimlerini erteleyebilir`

Biden yönetimi 3,3 milyon varil ham petrol alacak

Toyota`nın net karı rekor kırdı

ABD`de tüketici kredilerinde artış yavaşladı

Almanya`da sanayi üretimi düşüş gösterdi

`Yendeki hareket enflasyonu etkileyebilir`

API petrol stokları artışını sürdürdü

ABD’de işletmeler enflasyonda çözüm istiyor

`Siparişlerde azalma ekonomiyi yavaşlatıyor`

`Petroldeki artış enflasyonu yükseltebilir`

Apple hisseleri yükseldi

Altın fiyatları bugün ne kadar oldu?

Dolar ve euroda son durum ne? 

Borsa İstanbul rekor kırdı