ABD borsaları bir kez daha zirvede!

ABD borsaları bir kez daha zirvede!
24.11.2014 Pazartesi 17:02

Güncelleme : 24.11.2014 Pazartesi 18:21

New York borsası, haftanın ilk işlem gününe yükselişle başladı. ABD borsaları tüm zamanların en yüksek seviyesinden işlem görüyor.




Açılışta, Dow Jones Endeksi önceki kapanışa göre 22,03 puan (yüzde  0,12) değer kazanarak 17.832,09 puana, Standard & Poor's 500 Endeksi 2,70 puan  (yüzde 0,13) artışla 2.066,20 puana çıktı. Nasdaq Teknoloji Endeksi de 11,50 puan  (yüzde 0,24) yükselerek 4.724,47 puana ulaştı.
 
Açılışın ardından ABD borsaları rekor yeniledi. Cuma günü kapanışta S&P 500 bu yıl içerisindeki 45'inci en yüksek seviyede kapanışını gerçekleştirmişti.

Avrupa Merkez Bankası'nın varlığa dayalı menkul kıymet alımlarına  başladığını duyurması ve Çin Merkez Bankası'nın (PBoC) mevduat ve kredi  faizlerini düşürmesinin ardından endeksler cuma gününü yükselişle tamamlarken,  Standard & Poor's 500 ve Dow Jones endeksleri rekor tazeledi.

 

Ayrıca, ABD'de bugün açıklanan verilere göre, kasım ayı bileşik PMI  56,1 ile beklentilerin altında kalırken, kasım ayı hizmet sektörü PMI 56,3 ile  nisan ayından bu yana en düşük seviyeye geriledi.

 

Analistler, yatırımcıların, yarın açıklanacak ABD 3. çeyrek Gayrisafi  Yurtiçi Hasıla (GSYH) verisine odaklanacağını belirtiyor.



En Çok Okunan Haberler