ABD borsaları düşüşle açıldı

ABD borsaları düşüşle açıldı
19.11.2014 Çarşamba 17:09

Güncelleme : 19.11.2014 Çarşamba 17:09

New York borsasında endeksler, güne satıcılı bir  seyirle başladı.

 

Açılışta Dow Jones Endeksi önceki kapanışa göre 28,99 puan (yüzde  0,16) değer kaybederek 17.658,83 puana, Standard & Poor's 500 Endeksi 3,51 puan  (yüzde 0,17) azalışla 2.048,29 puana düştü. Nasdaq Teknoloji Endeksi de 7,57 puan  (yüzde 0,16) gerileyerek 4.694,87 puan oldu.

 

ABD'de konut başlangıçları ekim ayında beklenmedik şekilde gerilerken,  inşaat izinleri altı yılın zirvesine tırmandı. 1 milyon 80 bin adede yükselen  inşaat izinlerinin 1 milyon 40 binlik beklentinin üzerinde açıklanması, konut  sektörünün geçen yılın başında yaşadığı toparlanmaya işaret etti.

 

Analistler, yatırımcıların bugün açıklanacak ABD Merkez Bankası (Fed)  toplantı tutanaklarını takip edeceğini ifade ediyor.

 

ABD'de dün Dow Jones endeksi yüzde 0,23 yükselerek kapanış rekorunu  17.688 puana, S&P 500 endeksi de yüzde 0,51 artışla 2.052 puana taşımıştı.

En Çok Okunan Haberler