Bakandan indirim müjdesi!

Enerji Bakanı Albayrak, "Enerji fiyatlarında indirim için çalışmaya başladık. İndirim önümüzdeki dönemde tüketiciye yansıtılacak" dedi.

Bakandan indirim müjdesi!
27.01.2016 Çarşamba 11:26

Güncelleme : 28.01.2016 Perşembe 09:06

Enerji Bakanı Berat Albayrak, enerji fiyatlarında indirim hazırlığı olduğunu açıkladı.
 
NTV'nin sorularını yanıtlayan Albayrak şunları söyledi:

"Doğalgazda ciddi artışlar yaşandı. Türkiye gaz fiyatlarının artışlarından dolayı ciddi bir maliyetle karşı karşıya kaldı. Hükümet olarak artışları uzun süre sübvanse ettik.

Vatandaşlarımıza yansıtmadık. Uzun yıllar zarar ettik. Zamdan ziyade önümüzdeki fiyatlardaki düşmeye dayalı düşmesine dayalı süreci beraberinde getirir. Enerji fiyatlarında indirim için çalışmaya başladık.

İndirim önümüzdeki dönemde tüketiciye yansıtılacak" dedi. Albayrak, döviz fiyatlarındaki artışa rağmen akaryakıt fiyatlarında ciddi düşüş olduğunu belirtti.

En Çok Okunan Haberler