`Batarlarsa batsınlar diyecek halimiz yok`

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, üçüncü havalimanı konsorsiyumundaki firmaların kira öteleme taleplerine dair açıklamada bulundu.

`Batarlarsa batsınlar diyecek halimiz yok`
03.04.2018 Salı 09:53

Güncelleme : 03.04.2018 Salı 15:33

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, 3. Havalimanı'nda konsorsiyumda bulunan firmaların kira bedeline ilişkin öteleme taleplerine ilişkin, "Batarlarsa batsınlar diyecek halimiz yok. Biz kamu tarafı olarak bu kadar büyük bir projenin sağlıklı işlemesinin de sorumlusuyuz" dedi.
 
TRT Haber'de gazetecilerin sorularını yanıtlayan Bakan Arslan "Yalnız kira ötelemesi yaptığımızda bugünkü parayla 10 yıl sonra 20 yıl sonra ödemeyecek, yasal faizi de dahil olmak üzere olacak" ifadelerini kullandı. 
 

En Çok Okunan Haberler