`BOJ`un elinden geleni yapmasını bekliyoruz`

Japonya Maliye Bakanı Taro Aso, "BOJ`un elinden geleni yapmaya devam etmesini bekliyoruz" dedi.

`BOJ`un elinden geleni yapmasını bekliyoruz`
26.07.2016 Salı 08:59

Güncelleme : 26.07.2016 Salı 08:59

Japonya Maliye Bakanı Taro Aso, Japonya Merkez Bankası'nın yüzde 2 enflasyon hedefini yakalamak için elinden geleni yapmaya devam etmesini beklediklerini söyledi.

BOJ'un bugün başlayan para politikası toplantısına ilişkin değerlendirmede bulunan Aso, yüzde 2 enflasyon hedefinin yakalanması için atılacak adımlar konusunda kararı BOJ'un vereceğini vurguladı.

Aso ayrıca, ekonomiyi canlandırmak için hazırlanmakta olan harcama paketinin büyüklüğünün hala hükümet içinde değerlendirilmekte olduğunu da ifade etti.

En Çok Okunan Haberler