Coca-Cola fabrika kapatıyor

Coca-Cola  fabrika kapatıyor
09.05.2014 Cuma 10:06

Güncelleme : 10.05.2014 Cumartesi 10:46

ABD’li içecek devi Coca-Cola, Rusya'daki dört meyve suyu fabrikasından ikisini kapatma kararı aldı.



ABD'li içecek devi Coca-Cola, Rusya'daki dört fabrikasından ikisini kapatma kararı aldı.  Şirket, kararın talepteki düşüş nedeniyle alındığını açıkladı. Coca-Cola, Nidan birimi tarafından işletilen iki fabrikayı 1 Haziran itibarıyla kapatacak. 

Yapılan açıklamaya göre Coca-Cola, kapatılan fabrikalardaki üretimin bir kısmını yıl sona ermeden Multon birimine kaydıracak. Kapatılan fabrika çalışanlarından sadece 1000'ine Multon'da çalışma fırsatı sunulacak.
En Çok Okunan Haberler