Doğalgazda tüketim arttı, arzda sıkıntı yaşanmadı

Türkiye`de doğalgaz tüketimi 4 Ocak`ta bu kışın en yüksek düzeyine ulaştı

Doğalgazda tüketim arttı, arzda sıkıntı yaşanmadı
06.01.2016 Çarşamba 13:29

Güncelleme : 06.01.2016 Çarşamba 13:56

Türkiye'de doğalgaz tüketimi 4 Ocak'ta günlük 221 milyon metreküpe çıkarak, bu kışın en yüksek düzeyine ulaştı.

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, 4 Ocak Pazartesi ülke genelinde tüketilen doğalgaz miktarı 221 milyon metreküpü buldu. Söz konusu gün sadece İstanbul'da 40 milyon metreküp doğalgaz tüketildi. Yetkililer bu tüketime rağmen doğalgaz arzında herhangi bir sıkıntı yaşanmadığını belirtti.

Rusya ile yaşanan uçak krizinden sonra doğalgaz arz güvenliğinde sıkıntı yaşanabileceği yönünde kaygılar oluşmuştu. Türkiye, krizden sonra gaz kaynaklarını çeşitlendirmek için farklı ülkelerle farklı alternatifleri değerlendirmeye başlamıştı.

Türkiye'de doğalgaz tüketimi daha önceki yıllarda da günlük 230 milyon metreküp düzeylerine kadar ulaşmıştı.

 

En Çok Okunan Haberler