Endonezya`nın kömür ihracatı azaldı

Endonezya`nın kömür ihracatı azaldı
24.11.2014 Pazartesi 15:42

Güncelleme : 24.11.2014 Pazartesi 15:42

Endonezya'nın kömür ihracatı yılın ilk 9 ayında yüzde 1.7 azaldı.





Endonezya'nın kömür ihracatı Ocak-Eylül döneminde yıl bazında yüzde 1,7 azaldı.



Montel haberine göre, Endonezya belirtilen dönemde 307 milyon ton kömür ihracatı gerçekleştirdi. (Foreks)

En Çok Okunan Haberler