Ericsson binlerce çalışanını işten çıkaracak!

Ericsson, bu yaz binlerce çalışanını işten çıkarmayı planlıyor

Ericsson binlerce çalışanını işten çıkaracak!
14.06.2016 Salı 12:48

Güncelleme : 14.06.2016 Salı 17:55

Svenska Daglbladet'in isminin açıklanmasını istemeyen kaynaklara dayandırdığı haberine göre İsveçli telekom ekipmanları üreticisi Ericsson, bu yaz binlerce çalışanını işten çıkarmayı planlıyor.

Habere göre Ericsson, bu yaz 3-4 bin çalışanını işten çıkaracak.

Ericsson habere ilişin yorum yapmadı. Ericsson'in ilk çeyrek sonunda 115.300 çalışanı bulunuyor.

En Çok Okunan Haberler