`Fed`in faiz artırımı güven için iyi`

Goldman CEO`su Lloyd Blankfein, "Fed`in faiz artırımı "güven" için iyi" dedi.

`Fed`in faiz artırımı güven için iyi`
10.06.2016 Cuma 10:53

Güncelleme : 10.06.2016 Cuma 11:18

Goldman CEO'su Lloyd Blankfein, Fed'in faiz artırımının güven açısından iyi olacağını söyledi.

Fransa'da günlük yayınlanan Echos gazetesine değerlendirmelerde bulunan Blankfein, ABD'de bir faiz artırımının piyasalar tarafından iyi karşılanacağını belirtti.

"Bu hareket Amerikan ekonomisinin sağlığının iyi olduğunun bir doğrulaması olacaktır" diyen Blankfein, ABD ekonominin büyük ölçüde iyileşmekte olduğunu, işsizliğin düşük ve işgücü piyasasının sıkılaşma sürecinde olduğunu sözlerine ekledi.

En Çok Okunan Haberler