İşçi çıkarmaya devam edecek

İşçi çıkarmaya devam edecek
20.11.2014 Perşembe 10:32

Güncelleme : 20.11.2014 Perşembe 10:32

Dünyanın en büyük bira üreticisi Anheuser-Busch InBev, ABD'de çalışan sayısını azaltmaya devam edeceğini bildirdi.



Anheuser-Busch InBev, ABD'deki satış birinimin zayıf 3. çeyrek sonuçları açıklamasının ardından burada çalışan sayısını azaltmaya devam ettiğini bildirdi.


Anheuser-Busch InBev, işten çıkardığı çalışan sayısına ilişkin net bir bilgi vermekten ise kaçındı. Anheuser-Busch InBev'in ABD'de 15 bin çalışanı bulunuyor.
En Çok Okunan Haberler