İspanya`nın enerji talebi yüzde 3,2 arttı

İspanya`nın enerji talebi Şubat ayında yüzde 3,2 arttı.

İspanya`nın enerji talebi yüzde 3,2 arttı
02.03.2015 Pazartesi 13:38

Güncelleme : 02.03.2015 Pazartesi 14:15

Montel haberine göre, enerji talebi 21 TWh oldu. Kömür üretimi ise yüzde 283 artarak 3,1 TWh'a çıktı. Rüzgar enerjisinden üretim yıl bazında yüzde 2,5 artarak 6 TWh olurken, nükleer enerji 4,9 TWh ile onu takip etti.
En Çok Okunan Haberler