Kapasite kullanım oranı arttı!

Kapasite kullanım oranı Kasım`da yüzde 0.4 puan artarak, yüzde 75,9 oldu.

Kapasite kullanım oranı arttı!
24.11.2015 Salı 14:40

Güncelleme : 25.11.2015 Çarşamba 09:01

2015 yılı Kasım ayında imalat sanayi genelinde kapasite kullanım oranı, bir önceki aya göre 0,4 puan artarak yüzde 75,9 seviyesinde gerçekleşti.

Merkez Bankası'ndan yapılan açıklamaya göre, İmalat sanayi genelinde mevsimsel etkilerden arındırılmış kapasite kullanım oranı bir önceki aya göre 0,4 puan artarak yüzde 75,1 seviyesinde geldi.

En Çok Okunan Haberler