`Lisanslı depoculuktan çıkmayı düşünüyoruz`

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, lisanslı depoculuk alanından çıkmayı düşündüklerini söyledi.

`Lisanslı depoculuktan çıkmayı düşünüyoruz`
20.01.2016 Çarşamba 14:19

Güncelleme : 20.01.2016 Çarşamba 15:48

Çelik Türkiye Ziraatçiler Derneğinin düzenlediği "15. Ulusal Tarım ve Gıda Kongresi"nde konuştu.

Çelik, "TMO ciddi bir rakip olduğu için lisanslı depoculuğun gelişmesi pek mümkün olmadı. Biz bu alandan çıkmayı düşünüyoruz. İşin deposuyla değil piyasanın regülasyonu ile meşgul olacağız. " dedi. 
   
Çelik, yoğun şekilde borsalarla STK'larla çalışmalar sürdüğünüübelirterek, "Lisanslı depoculuğa hızlı geçiş sağlayacağız." diyekonuştu.
   
Çelik, "Biz "et ithal etmeyelim" dediğimiz an başka bir dalga ortaya çıkıyor ve "mevcut et fiyatlarını yükseltelim" diyorlar. Spekülatörlere kesinlikle fırsat vermeyeceğiz. Şu anda 30 bin ton eti sabahleyin kapıya getirme imkanımız var." dedi.

En Çok Okunan Haberler