Merkez`den BOTAŞ`a 10,5 milyar dolarlık satış!

Merkez Bankası`nın 2015 yılında BOTAŞ`a döviz satışı 10,5 milyar dolar oldu.

Merkez`den BOTAŞ`a 10,5  milyar dolarlık satış!
08.01.2016 Cuma 10:12

Güncelleme : 08.01.2016 Cuma 11:12

Merkez Bankası'nın 2015 yılında BOTAŞ'a döviz satışı 10,5 milyar dolar seviyesinde gerçekleşti.
   
Merkez Bankası verilerine göre, BOTAŞ Aralık ayında 664 milyondolar alım yaptı.
   
Merkez Bankası, geçen yıl Aralık ayında BOTAŞ'a döviz satışınabaşlamış ve ilk ayda 1 milyar 321 milyon dolar satış yapmıştı.
   
2015 yılında aylar itibariyle BOTAŞ'ın Merkez Bankası'ndan döviz alımı şu şekilde gerçekleşti:

(Milyon ABD Doları)

Ocak    1.092
Şubat   1.518
Mart    1.848
Nisan   1.453
Mayıs     638
Haziran   537
Temmuz    429
Ağustos   396
Eylül     918
Ekim      581
Kasım     431
Aralık    664

Toplam  9.841

En Çok Okunan Haberler