New York borsası düşüşle açıldı

New York borsasında endeksler, ABD`li teknoloji şirketlerinin hisselerindeki düşüşle haftanın son işlem gününe satış ağırlıklı başladı.

New York borsası düşüşle açıldı
07.09.2018 Cuma 17:18

Güncelleme : 07.09.2018 Cuma 17:41

Dow Jones Sanayi Endeksi 94,53 puan (yüzde 0,36) düşüşle 25.901,34 puana, Standard & Poor's 500 Endeksi 10,66 puan (yüzde 0,37) azalışla 2.867,39 puana geriledi. 
 
Nasdaq Teknoloji Endeksi de 32,11 puan (yüzde 0,41) değer kaybıyla 7.890,61 puana düştü.
 
Açılışta, e-ticaret devi Amazon'un hisseleri yüzde 0,6, Microsoft hisseleri de yüzde 0,8 düştü.
 
Facebook ve Twitter hisseleri ise sırasıyla yüzde 0,5 ve yüzde 1,7 değer kaybetti.
 

En Çok Okunan Haberler