New York Borsası elektronik işleme geçiyor

New York Borsası pazartesi gününden itibaren tamamen elektronik işleme geçiyor.

New York Borsası elektronik işleme geçiyor
19.03.2020 Perşembe 09:36

Güncelleme : 19.03.2020 Perşembe 12:13

New York Borsası (NYSE) corona virüs salgınının yayılmasının yavaşlatılması çabaları çerçevesinde pazartesi gününden itibaren seans salonlarını geçici olarak kapatma ve tamamen elektronik işleme geçme kararı aldı.

Yapılan açıklamaya göre New York'ta bulunan hisse senedi ve Amerikan opsiyonları işlem salonları ile San Francisco'daki Arca opsiyonları işlem salonları kapatılacak.
En Çok Okunan Haberler