`Ortalık yatışınca, Türkiye pozitif ayrışır`

Ekonomiden Sorumlu Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, "Ortalık yatışınca, Türkiye pozitif yönde ayrışır" dedi.

`Ortalık yatışınca, Türkiye pozitif ayrışır`
05.01.2016 Salı 13:49

Güncelleme : 05.01.2016 Salı 15:49

Twitter üzerinden açıklama yapan Ekonomiden Sorumlu Başbakan Yardımcısı Şimşek, "Türkiye spesifik olumsuz bir gelişme yok. Türkiye'nin makroekonomik temelleri sağlam. Ortalık yatışınca, Türkiye pozitif yönde ayrışır" dedi.

En Çok Okunan Haberler