`Petrolde arz-talep dengesi iyileşiyor`

Suudi Arabistan Enerji Bakanı Khalid al Falih, "Petrolde arz-talep dengesi iyileşiyor" dedi.

`Petrolde arz-talep dengesi iyileşiyor`
23.06.2016 Perşembe 10:24

Güncelleme : 23.06.2016 Perşembe 15:15

Suudi Arabistan Enerji Bakanı Khalid al Falih, petrol piyasalarında arz ve talep arasında dengenin iyileşmekte olduğunu söyledi.

Arabiya televizyonuna konuşan Al-Falih, "Piyasanın dengeye gelmekte olduğunu görüyoruz, arz ve talep neredeyse eşit, Piyasalarda da bu dengelenmeye bağlı olarak iyileşiyorlar" dedi.

En Çok Okunan Haberler