Siemens Kobe`ye gaz türbini satıyor

Siemens Kobe`ye gaz türbini satıyor
20.11.2014 Perşembe 11:20

Güncelleme : 20.11.2014 Perşembe 11:20

Siemens, Kobe Steel'e 2 adet doğal gaz türbini sağlayacak.



Siemens, H-Sınıfı doğal gaz türbinleri için Japonya'dan ilk siparişlerini Kobe Steel'den aldı.



Siemens yaptığı açıklamada Kobe Steel'den SGT5-800H modeli 2 adet türbin için sipariş aldığını ve teslimatı 2016 yılı ortalarında yapmayı planladığını bildirdi.


Kurulacak 2 türbinin toplam kapasiteleri 800 megawatt olacak. Siemens H-sınıfı türbinlerden bugüne kadar 41 adet sattı.

En Çok Okunan Haberler