Toyota Türkiye`nin ihracatı arttı

Toyota Türkiye`nin ihracatı arttı
10.11.2014 Pazartesi 11:21

Güncelleme : 10.11.2014 Pazartesi 11:23

Ocak-ekim döneminde 94 bin 871 otomobil ihraç eden Toyota Türkiye,  dış satımını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 36,5 artırdı

 

 

  Toyota Türkiye, yılın 10 ayında ihraç ettiği 94 bin 871  otomobille dış satımını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 36,5 arttırdı.

 

    Otomotiv Sanayi Derneğinin verilerinden derlenen bilgiye göre, Arifiye  ilçesinde kurulu fabrika, geçen yıl ocakta 4 bin 593, şubatta 3 bin 942, martta 4  bin 370, nisanda 3 bin 537, mayısta 4 bin 63, haziranda 7 bin 853, temmuzda 10  bin 746, ağustosta 11 bin 47, eylülde 9 bin 500 ve ekimde 9 bin 835 olmak üzere  69 bin 486 otomobil ihraç etti.

 

    Bu yıl ocakta 8 bin 889, şubatta 10 bin 284, martta 11 bin 371,  nisanda 11 bin 177, mayısta 10 bin 448, haziranda 9 bin 177, temmuzda 11 bin 379,  ağustosta 5 bin 241, eylülde 9 bin 298 ve ekimde 7 bin 607 olmak üzere 94 bin 871  otomobili yurt dışına satan fabrika, ihracatını geçen yıla göre yüzde 36,5  yükseltti.

 

    Toyota Türkiye, bu dönemde en fazla otomobil ihraç eden 3'üncü fabrika  oldu.

En Çok Okunan Haberler