BASIN BÜLTENİ-KIA, Covid-19 salgını sürecinde müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarını sürdürüyor

22.05.2020 Cuma 13:15

Anadolu Grubu’nun otomotiv şirketi, Çelik Motor’un markası KIA,
Covid-19 salgını sürecinde müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarını
sürdürüyor. Türkiye genelindeki tüm yetkili satış noktalarında web
sitesi üzerinden başlattığı satış danışmanıyla “görüntülü konuşma”
hizmeti sayesinde KIA, yetkili satış noktalarına gelemeyen ve dijital
kanallar üzerinden bilgi almak isteyen müşterilerinin hayatını
kolaylaştırıyor.
KIA, Covid-19 salgını döneminde müşterileri için yeni bir dijital
hizmet başlattı. Hizmet kapsamında evden çıkmadan KIA modelleri
hakkında bilgi almak isteyenler, markanın web sitesi üzerinden satış
danışmanlarıyla görüntülü konuşabiliyor ve KIA dünyasını daha yakından
tanıma şansı buluyor.
KIA’nın resmi web sitesi olan www.kia.com.tr adresini ziyaret eden
kullanıcılar, kendilerine en yakın veya hizmet almak istedikleri
bayiyi seçerek satış danışmanıyla anında bağlantı kurup görüntülü
konuşma yapabiliyor. Satış danışmanı görüşme sırasında müşterilerin
beğendikleri aracı görüntülü olarak ekrana getirebiliyor ve bayideki
gibi araçlarla ilgili merak edilen tüm soruları cevaplıyor.
KIA, görüntülü konuşma hizmetiyle Covid-19 salgını kapsamında
yalnızca KIA sahibi olmak isteyenlere değil, KIA sahibi olan ve
aracıyla ilgili sorularını bayiye aktarmak isteyenlere de aynı
uygulama üzerinden hizmet veriyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey

En Çok Okunan Haberler